Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Thursday 24 March 2011

Macam mana nak tuduh UMNO Perangkap wei.....Nuaq gila sex wei ...nak tahu siapa buat baca lah...

Aduh mati lah aku kali ini Ajijah...... kawan aku dah makan aku.
Sebagaimana yang saya kata sebelum ini video seks Anwar Ibrahim muncul dari hasil kerja orang-orang dalam PKR sendiri.

Hari ini semuanya telah menjadi kenyataan apabila Dato Shazryl Eskay iaitu rakan karib Anwar muncul dan mengaku dia yang merancang semua itu.

Rahim Thamby Chik hanya mengatur tempat untuk tayangan kepada pihak media.

Orang yang sediakan tempat Anwar mengeram adalah Shazryl.

Orang yang sediakan perempuan dalam bilik sebelum Anwar masuk juga Shazryl.

Orang yang termasuk dalam rakaman tetapi cuba mengelakkan wajahnya dirakam kamera perangkap tersebut juga adalah Shazryl.

Orang yang diminta mencari jam tangan jenama omega milik Anwar di dalam bilik persundalan juga Shazryl.

Tetapi apabila kes ini muncul dua hari lepas, juak-juak Pas dan PKR pakat tuding jari kepada Umno dan BN. Yang menyediakan hidangan Shazryl, kawan Anwar. Yang sedap Anwar. Mala petaka Umno dan BN yang terima.

Hebat sangatkah orang Umno dan BN sehingga boleh tahu bila Anwar nak pergi mengeram dan bilik mana yang nak dipakainya untuk mengeram sehingga mereka boleh pergi awal-awal untuk pasang kamera ?

Siapa yang Anwar arahkan untuk mencari jam tangannya yang tertinggal dalam bilik persundalan tersebut ? Orang Umno dan BN kah ?

Semasa sidang media petang tadi, rakan karib Anwar yang diminta mencari jam tangan Anwar yang tertinggal dalam bilik tersebut, Datuk Shazryl telah memberitahu bahawa jam tangan Anwar yang berjenama Omega kini berada dalam simpanannya. Menurutnya, beliau akan menyerahkan jam tangan tersebut kepada pihak polis. DNA lagilah nampaknya...

Khalid Ibrahim dan Raja Petra pasti tersenyum riang melihat apa yang terjadi keatas Anwar sekarang. Hasrat mereka dan beberapa kerat lagi orang-orang PKR yang nak menyingkirkan Anwar dari PKR semakin menampakkan jalan yang cerah.

Sebab itu dalam hal ini Khalid Ibrahim tak campur sangat. Dia beri komen pun hanya sekadar melepaskan batuk di tangga. Difahamkan dia adalah antara orang yang terlibat bersama dengan Raja Petra dan Datuk Shazryl untuk menjayakan perkara tersebut. Sumber RBF on line.

No comments:

Post a Comment