Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Saturday 19 March 2011

GAPET - SINGKATAN GABUNGAN PELIWAT TEGAR NAK BUAT DEMONSTRASI 21 MARCH.

GT-PUTERI TAK MAHU CAKAP BANYAK HANYA MAHU BERI AMARAN SIAPA YANG HADIR PADA  PERHIPUNAN  GAPET ( GABUNGAN PELIWAT TEGAR ) PADA 21 HARI BULAN INI SEMEMANGNYA PELIWAT TEGAR.

Entah bila pula ada yang memandai mahu membela  peliwat dan mahu membuat demonstrasi  mohon Anwar jangan serahkan DNA. Apa jenis manusia ini , kenapa manusia ini makin hari makin bodoh. Tak kan tak tahu kenapa Anwar tidak mahu serahkan DNA sebab kalau dia serahkan DNA pasti akan terbongkar lah siapa Mr R. Siapa yang mahu ambil upah sodok batang kayu tuh kat jubur  saiful dan tinggalkan bahan yang boleh dibuat DNA.kalau tak Anwar Ibrahim. kalau Anwar tak buat, serahkan lah DNA.

GAPET ini ialah tingkatan dari Gerakan Anti Pendakwaan Terpilih kononnya. Terpilih untuk selamatkan peliwat.haram jadah betul. Kenapa bodoh sangat , peliwat pun nak dipilih.. GAPET nak bela orang yang keji.

Ahli Majlis Pimpinan Pusat KEADILAN, Fariz Musa. Ini semua mahu jcari kacau , konon mahu kumpulkan sokongan rakyat seluruh Malaysia, Ini nak hina mahkamah dan nak cari pasal. .Kononnya  perhimpunan itu diadakan sebagai isyarat jelas dari rakyat bahawa Anwar mendapat sokongan padu segenap rakyat dalam menghadapi fitnah liwat ke dua tersebut. 

Agak-agaknya.., ada lagi ke rakyat Malaysia yang sanggup nak berdemo semata-mata menyokong seorang peliwat macam Anwar ni?

Lagi satu, Fariz Musa ni kata perhimpunan yang bakal diadakan adalah untuk bagi sokongan supaya Anwar tak serahkan DNA dia kepada pihak mahkamah. Dan perhimpunan tu juga nanti akan membuktikan rakyat menolak ke tidakadilan mahkamah yang dikuasai oleh kerajaan.

Kita tunggu dan lihat berapa kerat orang yang datang buat  demo itu , kalau setakat 20 atau 30 orang , senang cerita bawah seratus kita sumbat saja dalam lokap. Fariz ini patut ditahan  dibawah ISA.

No comments:

Post a Comment