Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Thursday 24 March 2011

Che Gu Bard report kat Wan Azizah , memang dia Puan Seri !!!! Dua Kali saya tenguk

Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail menafikan khabar angin mengatakan beliau ada meminta untuk menonton video seks yang dikaitkan dengan suaminya Datuk Seri Anwar Ibrahim yang melakukan hubungan seks dengan seorang wanita tidak dikenali. 

Tetapi sebelum itu Wan Azizah ada menghantar sms kepada Datuk Shazry bahawa dia mahukan salinan video itu dan hendak lihat sendiri

Apabila dinasihat oleh beberapa pemimpin kanan beliau menukarkan keputusan untuk tidak mahu melihat video seks Anwar itu kerana jika dilihat benar-benar Anwar sudah semestinya huru-hara akan berlaku.

Dr Wan Azizah juga ada menghantar “wakil” iaitu CheGu Bard dan melalui khidmat pesanan ringkas (SMS) meminta mahu menonton video itu.

 “Demi membersihkan namanya Anwar Ibrahim Wan Azizah diminta mendesak Anwar bersumpah yang dia tidak terlibat dalam video seks itu. Rakyat Malaysia sudah bosan dengan taktik Anwar yang selalu berdolak-dalih dalam apa saja kes yang dia terlibat
Nota: Kenapa Wan Azizah tukar pendirian, apa yg cik gu Bard report kat Wan Azizah sampai dia tenguk dua kali. Tentu Cikgu Bard report "Memang dia..... Puan Seri sampai dua kali saya tenguk"

2 comments:

  1. Salam 1 Malaysia dan salam perjuangan dari saya Panglima Harimau..

    ReplyDelete
  2. salam tuan harimau salam 1 Malaysia

    ReplyDelete