Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Wednesday 23 February 2011

MENOLAK CALON BN KERDAU SAMA SEPERTI TOLAK CAHAYA ISLAM

Pas  sudah hilang keyakinan apabila calon BN diumumkan . Nyata Calon BN bukan lah calon yang calang calang dan yang merupakan calon yang lebih baik dari pemimpin Pas Pahang lagi. Calon BN ini berilmu dan punya  pemahaman agama yang tinggi jika di bandingkan dari mana mana calon Pas Pahang sendiri.

Ini bukan lawan kita, mustahil bagi kita untuk mencari seorang calon yang boleh menandingi ciri ciri yang dimiliki oleh  Syed Ibrahim Syed Ahmad ini di kalangan anak tempatan. Sudut mana akan kuat serang  calon ini melainkan kita fitnah saja beliau kerana  jika mahu kita perkatakan  tentang peribadi calon ini beliau memang hebat. Begini lah bunyi suara suara sumbang dari kem Pas Pahang ketika ini.

Pas hanya berharap satu satu ajaib saja jika mahu memenangi DUN Kerdau ini. Siapa yang tak kenal dengan anak tempatan ini, Syed Ibrahim ini sememangnya popular di kalangan orang orang tempatan dan memang menjadi satu kerugian jika anak  tempatan ini yang serba berpengetahuan tentang dunia dan akhirat ini di tolak. Beliau bukan datangnya dari calang calang keluarga. Isterinya juga seorang guru agama yang punya Ijazah Sarjana Muda (Usulludin).

Menentang calon agama ini samalah seperti menentang kebangkitan Islam kerana  bakal wakil rakyat ini akan menerangi Kerdau dengan cahaya Islam.
Oleh: Puteri Rang Bulan

No comments:

Post a Comment