Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Thursday 28 July 2011

Salam Buat Wardina - You tak sokong PKR ya !!ooo Ok . Hubby You ??

Salam Wardina,
Harap ada peminat you yang akan foward ini kepada you lagi. Jika you anggap Puteri hanya buat kerja amal bantu sana bantu sini sahaja mungkin you salah. Puteri juga sudah berada seiring untuk membantu Perdana Menteri memperbetulkan persepsi rakyat yang sudah jauh lari dari erti kata sebenar. Yang sanggup bersekongkol dengan pembangkang. Sepatutnya di lakukan oleh Cik Puan di Slot TV3.

Macam ada juga artis sekarang yang kecewa lakukan. Sedangkan mencari rezeki di pentas yang menyokong kerajaan.Sebenarnya kami tidak menghina , kami sayang cik puan yang cantik manis ini cuma kami mahu kejutkan cik puan sikit.Kami juga tidak ikut rentak pemuda mereka lebih hebat kerana telah lama dalam line ini.


Alhamdulillah bila tenguk SMS yang mengatakan Wardina ini sebenarnya sokong kerajaan , Eeeee Geramnya.Apa apa pun sendiri fikirlah....!!!! Wardina  understood lah kalau ada si Comel dalam program PKR , tentu lah you boleh harap orang kuat PKR datang. Ha kalau Anwar datang ....adeh.......Tentu tentu dah u boleh bertanding kat Lembah Pantai ganti  Nurul Ezzah.
sms ke apa ini saya petik dari blog
http://apakata.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment