Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Friday, 29 April 2011

ANWAR IBRAHIM TIDAK BERSALAH !!!!!

Naib Presiden PAS, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man berkata dalam perundangan Islam, sumpah di hadapan hakim mahkamah syariah mempunyai nilai yang tinggi bagi menjaga martabat seseorang yang dituduh."Sumpah mesti di dalam mahkamah atas arahan hakim syarie.

Mufti Perak Tan Sri Harussani Zakaria turut menegaskan Anwar tidak perlu bersumpah mubahalah atau kerana pelaku dalam rakaman video seks masih belum dibuktikan lagi.“Sumpah (mubahalah) dalam mahkamah bukan di luar... lagipun apa guna beliau (Anwar) nak bersumpah? Jadi beliau tidak perlu bersumpah di hadapan masyarakat, kenapa tidak buat di mahkamah? Anwar tak perlu dihukum sebab beliau tidak lagi didapati bersalah.

Apa juga pandangan mereka , boleh atau tidak bersumpah itu terpulanglah kepada  rakyat mempertimbangkan, kita mendesak Anwar bersumpah bukan kerana mahkamah , kita mendesak Anwar bersumpah kerana mahu membersihkan nama dia dan juga nama keluarga dia, jika dia tidak mahu bersumpah. terpulanglah kepadanya dan jika masyarakat beranggapan yang tidak baik kepada  beliau itu adalah hak masyarakat.

Anwar kaki saman dan kaki sumpah dahulu kini jadi kecut tak berani bersumpah dalam dua kes ini. Kita tunggu dan lihat kerana banyak isu isu yang melibatkan Anwar akan terdedah dengan sendiri kebelakangan ini.Tidak salah jika Penuduh mahu bersumpah, tidak berdosa kerana beliau mahu membuktikan bahawa beliau tidak menipu. Jika Anwar tidak mahu bersumpah jangan pula nak tuduh orang yang mahu bersumpah itu salah dan berdosa.

Menurut Mufti Perak , kalau pun pihak polis mendapati Anwar bersalah perlu 4 saksi yang melihat akan kejadian itu. Betul lah itu hukum Islam untuk kita tuduh bahawa saksi itu bersalah di dunia ini kita perlukan 4 saksi, Tapi perbuatan itu tanpa 4 saksi tetap akan berdosa juga, Jangan ingat tak cukup saksi nak tuduh maka ianya tidak berdosa.  Dosa tetap dosa walaupun 4 orang tak jadi saksi. TIDAK ADA  BUAT JAHAT  dengan pelacur ajak 4 orang tenguk dia BUAT JAHAT. Maka  terlepas lah Anwar Ibrahim DARI HUKUMAN DUNIA INI. Dia tidak bersalah sebab pendakwa  tidak ada 4 saksi. Kita terima bahawa Anwar tidak boleh disabitkan dengan tuduhan di dunia ini. TETAPI PERBUATANNYA TETAP BERDOSA.ALLAH SWT SAHAJA YANG MENGETAHUINYA.

Panas ..nak tenguk aksi penuh Anwar Ibrahim.

Thursday, 28 April 2011

Mungkin Nurul Izzah dapat adik baru pada hujung tahun yang wajah macam wajah anak Cina ?? baca ah...lihat wawancara biadab Anwar memfitnah polis dan Perdana Menteri

Wajah kakak Cina ni macam pernah ku lihat dalam Video Papa Nurul.
Jika tidak ada aral melintang sebelum akhir tahun ini Nurul Izzah akan menimang adik baru, tentu adik ini comel mirip mirip anak Cina sama macam ibu Nurul , Wan Azizah juga nampak macam Cina juga. Tak tahu lagi lelaki atau perempuan adik Nurul Izzah ini. tak tahu pula akan dilahirkan di Malaysia atau di negeri Cina.Semalam dah tersiar Video papa jahat yang selesai buat kerja menyangkul dan tanam menanam.

Kecoh pasal Video Seks yang bahagian dua yang berjodol Video papa Nurul Izzah. nakal betul dia orang ini kan Nurul . mana Nurul tak naik angin biola wartawan tanya pasal tajuk Video ini kepada Nurul. inilah hakikatnya Nurul . nak tanya Nurul , Nurul papa pakai anak baju tak ? kalau pakai ..ha papa lah tuh...... Papa jahatzzz.

Apa sebenarnya yang Anwar mahu buat laporan polis pasal Video itu. Video itu buka pun ada tulis mengatakan bahawa itu gambar Anwar Ibrahim. kenapa perlu buat laporan polis. sebenarnya polis pun dah tahu siapa yang menjadi hero video itu. tunggu sajalah pengumuman dari pihak polis.

Anwar sepatutnya turut ikut Dato' Eskay bersumpah bahawa yang berlakon dalam Video itu buak dia kerana Dato' Eskay turut membuat sumpah mengatakan bahawa yang dalam Video itu adalah Anwar Ibrahim. Anwar seharusnya membersihkan nama nya dan bersumpah. Apa yang Anwar takut dengan sumpah , salam ini pun Anwar sudah pun termakan sumpah.

Dalam wawancara Anwar mengelak  dari bercakap pasal jam Omega , tentu Wan  Azizah tahu dan dengar pasal jam ini, Ada juga wartawan jumud ni yang tanya sama ada Video tuh guna teknik macam merung mahawangsa. Anwar  sering menghina  TV3 , Agendadaily dan utusan dan mengahrapkan orang jangan biadab dengannya sedangkan dia biadab dengan orang lain. Bila tanya pasal sumpah dia kata tidak ada orang jemput atau menyuruh dia pada mulanya.bila ditekan dia  persoal agama orang pula. Jelas penipuan dibuat oleh Anwar anak beranak. lihat  youtube di atas.

Asal AMK nak kecoh pasal bloggers mesra kerajaan , rakyat perlu tahu dan jadi hakim . sila lihat Video ini.

Kenapa beria ia menghalang blog mesra BN tayangkan video ini, kalau bukan Anwar pelakon sebenar , nak takut apa.Rupa rupanya AMK ini penakut dan dayus sehingga terpaksa buat laporan. Tapi kalau lah mereka dapat Video pemimpin itu adalah pemimpin BN mereka akan kata rakyat perlu tahu kebenaran. rakyat hakim negara. Biarlah rakyat yang menghakimkan pula sekarang.
takut apa kalau bukan Anwar Ibrahim yang terlibat.Sungguh memalukan.

Sampai bila Kak Wan boleh tahan godakkan dan lonjakkan hatinya sebenar ?? sila baca.

Apakah setelah melihat  Video bahagian dua hari ini Wan Azizah masih tidak kenal cara Anwar berpakaian. Pastinya Wan Azizah akan berkata , No itu bukan Anwar , Anwar tak pakai seluar dalam dan baju dalam. Itu bukan baju dalam Anwar. jerit Wan Azizah geram. bukan Wan Azizah geram sebab baju dalam dan seluar dalam bukan Anwar punya , tapi Wan Azizah geram sebab nampak Anwar punya. Katanya  wow....sama.

Kita lihat apakah Nurul Izzah akan pertahankan Ayah nya lagi setelah Video bahagian dua ini  disiarkan?  Kita tunggu apa lagi alasan Wan Azizah . Takut Wan Azizah sudah lama tak melihat tubuh Anwar kot. Berapa lama Kak Wan Azizah boleh bertahan lagi dengan kemunculan video ini. Pastinya cerita penuh akan tersebar juga satu ketika nanti.

Kak Wan sampai bila Kak Wan mahu berdalih lagi. Rakyat tahu Kak Wan menipu. Anwar setelah pakai baju sememagnya tidak nampak buncitnya. Memang itulah batang tubuh Anwar. Kak Wan Nurul Izzah ,Ihsan tentu tahu cara berpakaian Papa nya. Terpulang lah jika mereka masih mahu merahsiaka n apa yang mereka mahu rahsiakan. Kita tunggu sama ada jam Omega telah diketemui atau belum dan apa kata Wan Azizah esok mengenai isu  video bahagian dua.

Wednesday, 27 April 2011

NAK JUGA TENGUK VIDEO Part II - KLIK DI TULISAN MERAH DALAM POSTING

Kepada sesiapa yang tidak sempat menonton video terbaru 18SX Anwar brahim. Di sini Ada snapshot video tersebut !



MiM jangkakan video terbaru itu tidak mungkin dapat dielakkan daripada tersebar lebih luas selepas ini. Rakyat sudah semakin meluat kepada Anwar brahim.

Anwar brahim bakal rebah dek moral beliau!  ------ snap shot dari blog http://novandri.blogspot.com/

************     OK  YANG NAK JUGA TENGUK VIDEO KLIK SINI***********

Video Porno Anwar II dah kena remove - HARON DIN - SIAPA BACA HARAKAH DAN SUARA KEADILAN ADALAH HARAM KERANA PUNYAI CIRI YANG DIBUTIRKAN OLEH BELIAU !!!


KUALA LUMPUR: Umat Islam di negara ini disaran tidak membeli dan membaca Akhbar Utusan Malaysia kerana media tersebut boleh dikategori sebagai “haram” dari sudut Islam, tegas ulama terkemuka tanahair, Profesor Datuk Dr Haron Din Al Hafiz.

Menurutnya, mana-mana media yang menghalalkan amalan fitnah, cubaan mengaibkan orang lain, menggalakkan berlakunya perpecahan umat Islam dan perpaduan kaum adalah haram untuk dibeli dan dibaca.

“Islam adalah agama penyatuan, agama perpaduan, agama yang saling hormat menghormati dan agama yang memberi rahmat kepada sekelian alam.

“Islam menegah amalan menyebarkan berita yang tidak baik seperti mengaibkan orang lain. Hukum Syarak menegah segala amalan yang dibawa oleh mulut atau pun media seperti ini,” jelas beliau.

Kenyataan Haron Din itu disiar dalam akhbar rasmi Parti Keadilan Rakyat, Suara Keadilan yang boleh diperolehi di pasaran mulai hari ini. petikan dari kata kata Harun Din di sini

ulasan Puteri:

Apa yang Haron Din perkata ini adalah semua ciri ciri yang ada pada Harakah dan juga Suara keadilan, malahan suara keadilan pernha di saman kerana menyebar berita Fitnah. kalau begitu sesiapa saja yang baca Harakah dan Suara Keadilan adala haram dan pembacanya pula adalah haram jadah sama macam orang yang mengeluarkan fatwa ini.

Haron Din sewenag wenang wenangnya mengeluarkan fatwa mengharamkan Utusan mengikut cakap dan pemikiran politik. Jika inilah yang di lihat dan diukur oleh Haron Din yang jelas adalah Harakah dan Suara Keadilan yang memenuhi segala butir butir yang dinyatakan oleh Haron Din dan ini bermakna Harun Din secara tidak langsung mengharamkan Harakah dan suara Keadilan.

Selagi jam tangan Omega tidak menjadi bukti selagi itu lah Wan Azizah dikecam

Ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim tetap mempertahankan dakwaannya bahawa kes liwat II yang sedang berlangsung adalah satu konspirasi politik bagi memuaskan kehendak Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Abdul Razak dan isterinya Datin Seri Rosmah Mansor.

Tiada asas bagi pihak pendakwaan untuk meneruskan kes, kata Anwar kecuali bagi memuaskan kehendak tuan politik mereka.

“Kita tahu sistem pornografi Umno, Datuk Seri Najib akan terus guna ini unutk mencela kita seolah-olah beliau dan isterinya Rosmah dan yang lain adalah orang yang baik-baik, kekuatannya adalah tunjukkan moral Anwar kurang baik... mereka akan menang.

“Saya nak jelaskan sedikit bahawa ini fitnah jahat ...

Itu kata Anwar, kenapa Anwar tidak tahu ke bahawa apa yang disebut tadi menandakan ada kes. Harap Anwar bersabar dan menunggu keputusan nya nanti sama ada Anwar akan di dakwa atau tidak.Kalau di dakwa Anwar terpaksa lah buktikan bahawa dia tidak meliwat. Itu saja . Kenapa Anwar takut sangat untuk menghadapi  perbicaraan ini.

Anwar ingat  mudah sangat  undang undang boleh di permudahkan hanya dengan mengatakan bahawa ini adalah konspirasi UMNO. Bukan kah ini kes Anwar dengan Saiful kerana yang dilakukan adalah Saiful dan yang dituduh melakukan adalah Anwar. Apakah bukti Anwar semudah mudahnya menuduh Najib dan Rosmah ? Boleh kah Anwar buktikan.

Anwar kali ini sering hilang pertimbangan , mungkin  banyak yang membuat Anwar runsing kerana rakyat sudah mula tidak mempercayai isteri dan anak nya. Semua ini  patutnya Anwar yang perlu dipersalahkan kerana kerana Anwar lah anak dan isterinya di cerca oleh rakyat. Selagi jam Omega tidak dikesan selagi itulah Azizah akan dikecam.

Anwar, jika kamu di pihak yang benar kenapa mahu menangguh kes.Selesaikan dengan segera supaya boleh pula memberikan  tumpukan kepada sesuatu kerja yang berfaedah dan membersihkan nama. Selagi ini tidak berlaku selagi itu nama Anwar dan keluarga akan tercemar.

Anwar patut bersumpa , tidak perlu untuk mahkamah tetapi untuk keluarga dan penyokong bagi membersihkan nama beliau.

Tuesday, 26 April 2011

Wan Azizah dicaci hina melalui sms ketika berada di Paroi Seremban

Baru Nuar pegang muka dan kuyu mata..hebat anugerah tuhan ini.
"Dengan kesepadanan  yang serupa itu, tidak salah  lagi ia menuju kepada pengesahan keputusan yang tidak boleh ditolak bahawa penyumbang  air mani  daripada orang  tidak diketahui , iaitu " lelaki Y" yang ditemui dalam dubur Mohd Saiful , datang daripada tertuduh (Anwar) "- Peguam Cara II, Datuk Mohd Yusof Zainal Abidin

Azizah pula dalam ceramahnya di Paroi Negeri sembilan mengatakan bahawa beliau di caci , maki dan dihina dalam banyak sms yang beliau terima bagi melumpuhkan semangat beliau  untuk mempertahankan suami yang tersayang. ramai yang mengatakan bahawa Azizah adalah penipu. Namun Azizah tetap mengatakan bahawa lelaki dalam Video berkenaan buka n lah  suaminya  seorang "Anugerah tuhan".

Azizah kini ,ula diragui akan kejujurannya mempertahankan suaminya khususnya apabila beliau gagal dan naik angin apabila wartawan bertanyakan mengenai jam Omega. Selepas ceramah  malam berkenaan ada sekumpulan  pemuda yang menunggu Wan Azizah di belakang pentas dan bertanyakan kepada Wan Azizah mengenai jam "Omega". Sama ada  Wan Azizah dengar atau tidak , tidaklah pula diketahui tetapi beliau terus lari meninggalkan taman berkenaan. Azizah kini foibia dengan pertanyaan jam Omega.

Wan Azizah seolah olah cuba mencari simpati dan  beliau juga sudah menyedari bahawa rakyat sudah mula meragui kejujuran Wan Azizah dan anak nya Nurul Izzah.

Monday, 25 April 2011

PAS TINGGALKAN PAKATAN RAKYAT

Setelah sekian lama disepak, dipijak dan ditunjal-tunjal kepala oleh DAP dan PKR, akhirnya terdengar juga rungutan dari dalam PAS sendiri yang mendesak agar hubungan PAS dengan kedua-dua parti itu diputuskan saja. 

Namun, desakan tersebut bukan kerana PAS tidak sanggup lagi  menjadi pencacai atau anjing DAP dan PKR dan bukan juga kerana tidak mahu terheret ke dalam dosa skandal Anwar Ibrahim tetapi kerana takut hilang sokongan dalam Pilihanraya.  Pendekata, desakan untuk meninggalkan PR berlaku bukan kerana maruah atau kerana Allah, tetapi kerana politik semata-mata.  

Menyedari yang skandal video seks Anwar Ibrahim telah menjejaskan sokongan rakyat terhadap mereka, maka Setiausaha  Agung PAS, Datuk Mustapha Ali telah membayangkan yang parti tersebut akan memutuskan soal hubungan dengan PR selepas siasatan video seks selesai.

Sumber-sumber dalaman PAS memberitahu penulis bahawa ada di kalangan PAS yang tidak puas hati dengan tindakan pemimpin-pemimpin tertentu yang berusaha untuk terus membela Anwar walaupun ternyata Anwar terlibat dalam video seks tersebut mengikut siasatan pakar luar negara yang menggunakan biometrik.

Menurut sumber tersebut lagi perkara ini akan dibawa ke Muktamar PAS yang dijadualkan berlangsung dalam bulan Jun.   Dikatakan beberapa perwakilan dari beberapa kawasan akan mengemukakan usul tergempar supaya PAS menamatkan saja hubungannya dengan PKR dan DAP.

Tekanan ke arah ini semakin menebal kerana terbukti prestasi PAS semakin merosot dalam pilihanraya-pilihanraya yang berlangsung akhir-akhir ini.   Kebimbangan dari dalam PAS juga semakin memuncak andainya Anwar didapati bersalah dalam kes liwatnya.

Muktamar PAS dijangka hangat, sehangat isu-isu skandal pemimpin-pemimpin PR juga.  Ini kerana selain Anwar dan PKR, skandal rasuah DAP juga semakin menyerlah melalui kes Teoh Beng Hock. 

Dengan itu, jika PAS terus bekerjasama dengan kedua-dua parti ini, kemungkinan besar PAS akan terjerumus sama dan rakyat tidak lagi akan mempercayai mereka.

Bagi penulis, PAS tidak seharusnya bergabung dengan PKR dan DAP sejak dari mula lagi.  Telah dikatakan yang ‘perkahwinan’ poligami ini tidak akan berjaya akibat ideologi yang terlalu berbeza.  Kegagalan pemimpin PAS memahaminya sejak dari mula membuktikan yang PAS sememangnya tidak punya kredibiliti dan tidak layak langsung untuk memimpin negara.

Cita Cita Anwar - Biarkan Kulit PAS tetapi isinya adalah PKR

Kali ini Anwar dan kumpulan Erdogan akan cuba menawan PAS dengan membariskan semua calon mereka untuk menenang kumpulan tradisional PAS . Kerusi Presiden juga akan ditentang dan begitu besar sekali niat Kumpulan Erdogan ini untuk menukarkan PAS kepada semua pemimpin mereka yang  berpuak kepada Anwar Ibrahim.

Ini lah ganda Anwar yang merasakan bahawa inilah masa yang baik untuk  ahli-ahli PAS menolak Presiden mereka sendiri dan juga berasakan sudah tiba masanya kepimpinan baru dilantik menerajui PAS. Bagi Anwar dan kumpulan Erdogan.

Ura-ura mengenai Husam yang bakal bertanding melawan Hadi sudah kedengaran. Begitu juga dengan khabar bahawa Nizar Jamaluddin serta Salahuddin Ayub yang akan bertanding jawatan Timbalan Presiden PAS bagi menggantikan Nasarudin.

Calon-calon pro Anwar ini akan memastikan PAS akan berubah wajah di mana pada dasarnya PAS akan berkulit PAS sahaja tapi di isi dengan pemimpin PRO PKR dan  Anwar akan tetap kekal berkuasa sebagai  Ketua Umum Pakatan tersebut. Dan jika usaha mereka berjaya untuk mengambil alih PAS dari Hadi maka pada pilihanraya  umum yang ke 13 nanti PAS akan dibarisi semua pemimpin pro Anwar.

Bagi pemimpin pro Anwar dalam PAS , mereka lebih menghormati dan menyanjungi Anwar dari pemimpin ulamak mereka seperti Nik Aziz dan juga Haji Hadi. Haji Hadi telah lama disimpan di dalam peti sejuk oleh Nik Aziz. Husam Musa telah berjaya memujuk Nik Aziz dan berjaya mempengaruhi Nik Aziz condong kepada ideologi Anwar Ibrahim sehingga Nik Aziz sanggup menjadikan Anwar sebagai pemimpin utama dan beliau  duduk di bawah kepimpinan  Anwar.

Pemimpin PAS kini  memandang Anwar lebih hebat dari pemimpin mereka dan bagi mereka Haji Hadi bukan lah  pemimpin yang harus kekal dalam PAS kerana PAS kini sedang menunjuk kepada  era kepimpinan ala PKR..

Program Sembang Petang, Sihat Bersama Dengan Rakan FB, Twitter dan Media

Hujan yang turun dengan begitu lebat sekali di pertengahan program Sembang Petang dengan Rakan FB dan Twitter bersama Ketua Puteri UMNO Malaysia, merangkap timbalan menteri kesihatan semalam bagaikan hujan rahmat dan sedikit tidak meluntur keceriaan bersama dengan rakan rakan Maya.

Majlis yang diadakan di tepian tasik titwangsa dihadir oleh wartawan, bloggers dan juga rakan rakan FB serta media di selangi dengan acara cabutan hadiah bertuah untuk rakan rakan FB dan juga pemeriksaan kesihatan.

Majlis yang bermula seawal jam 2 petang tamat pada jam 6 petang. Dalam ucapan Dato'Rosnah beliau sempat menyampaikan patun 8 rangkap yang ditujukan kepada rakan rakan media agar tidak melupakan budaya tradisonal walaupun kini berkomunikasi secara canggih di alam maya.

Beliau mengakui sejak bertwitter dan FB ini beliau merasakan hubungan beliau kini lebih dekat dengan rakyat dan dapat menyelami dan berkongsi permasalahan mereka dengan lebih mendalam.

Inilah bait bait pantun 8 rangkap yang disampaikan oleh Dato' Rosnah .


Makan nasi berulam papaya
Selesai makan bertukar kata
Semalam kita bertemu di alam maya
Hari ini bertentang mata

Bertentang mata janganlah malu
Peluang bertemu tidak selalu
Terima kasih kepada rakan-rakanku
Menyambut jemputan untuk bertemu.















Saturday, 23 April 2011

Datuk Rosnah Dakwa Pembangkang Gagal Di Sarawak



KEMENANGAN Barisan Nasional (BN) pada Pilihan Raya Negeri Sarawak membawa isyarat jelas bahawa rakyat negeri itu tidak pernah mahu menerima pembangkang, yang dilihat gagal menunaikan manisfesto seperti dijanjikan di negeri yang mereka tadbir.

Ketua Pergerakan Puteri Umno Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirlin berkata kegagalan pembangkang di Sarawak juga menunjukkan rakyat semakin matang menilai strategi parti itu yang gemar menjanjikan pelbagai perkara yang sebenarnya tidak mampu mereka laksanakan.

"Rakyat perlu tahu sikap sebenar pembangkang, yang seharusnya ditolak tanpa diberi ruang untuk mereka berkuasa, kerana contoh telah ditunjukkan melalui pentadbiran mereka di beberapa negeri sejak 2008," katanya kepada pemberita.
  
Beliau ditemui pada Pertandingan Akhir Pemidato Wanita Muda Pergerakan Puteri UMNO Malaysia di sini, yang dirasmikan Naib Presiden UMNO Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamid.

Rosnah, yang juga Timbalan Menteri Kesihatan, berkata BN juga perlu menjadikan kemenangan itu sebagai garis panduan meneruskan gerak kerja dan perancangan bagi menghadapi Pilihan Raya Umum ke-13 akan datang.

Beliau berkata walaupun mencapai kemenangan dua pertiga, keputusan itu tidak boleh dianggap selesa, sebaliknya, jentera parti perlu terus berusaha meningkatkan strategi serta memperbaiki sebarang kelemahan.

"Keputusan Pilihan Raya Sarawak ini juga merupakan semboyan untuk kita memperkasakan pergerakan jentera kita khususnya, dan juga sebarang pendekatan yang kita mahu tekankan pada pilihan raya umum akan datang," katanya (BERNAMA).

Friday, 22 April 2011

PAS akan terus menyokong Anwar walaupun mengetahui bahawa pelaku dalam Video seks adalah Anwar .

Bagaimana jika pakar  membuktikan bahawa pelaku dalam video seks berkenaan adalah Anwar Ibrahim , apakah PAS akan meninggalkan  PR atau PAS akan terus berdalih seperti apa yang dilakukan sekarang,

 PAS seolah olah bercakap bukan di atas landasan agama tetapi bercakap di atas landasan politik.Semalam akhbar  arus perdana telah melaporkan bahawa sebuah agensi yang di amanahkan untuk menyiasat dan mengkaji secara terperinci isu Video ini telah mengumumkan bahawa orang yang  beraksi di dalam Video berkenaan menyamai  Anwar Ibrahim.

Namun PAS masih berdiam diri dan tidak mustahil jika kerajaan mempunyai bukti bahawa  orang yang beraksi dalam Video berkenaan adalah Anwar Ibrahim, pasti PAS akan memberikan seribu alasan dan menghalalkan yang haram kerana dendam untuk menjatuhkan UMNO .

Petikan Utusan Malaysia


PAS hanya akan menyatakan pendiriannya berhubung kontroversi video seks yang dikaitkan dengan seorang pemimpin pembangkang sebaik sahaja pihak berkuasa selesai menjalankan siasatan. 

Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali berkata, buat masa ini siasatan yang dilakukan adalah berdasarkan kepada undang-undang dan perlembagaan yang sedia ada.

"Bagi kita, PAS kata siasat dahulu sebab proses yang dilakukan oleh kerajaan ini berdasarkan kepada undang-undang dan perlembagaan yang ada.

"Ia bukan berdasarkan kepada kaedah Islam. Jadi PAS ikut proses perlembagaannya, undang-undang yang sedia ada

"Kalau kerajaan memutuskan cara mengikut Islam. Tapi di Mahkamah Syariah dalam kes liwat (sebelum ini) dah tolak dah... Kalau itu, kita lihat posisi kita lagu mana.

"Kalau betul-betul kerajaan memutuskan kes ini mengikut cara syariah, kita akan nyatakan pendirian kita," katanya kepada pemberita di sini, Jumaat.

Beliau menjawab mengulas cadangan bekas Mufti Perlis, Prof Madya Dr Mohd Asri Zainul Abidin yang mencadangkan supaya Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim bersumpah laknat bagi membuktikan bahawa individu dalam video tersebut bukannya dirinya.

Dalam pada itu, Mustafa enggan mengulas mengenai isu berkenaan kerana menyifatkannya "perkara yang tidak berlaku".

"Kalau bukan dia macam mana... sehingga betul bahawa itu adalah Anwar, baru kita boleh buat pendirian macam mana," katanya.

Mengenai kesediaan Trio Datuk T iaitu Tan Sri Rahim Thamby Chik, Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan Datuk Shuib Lazim menjadi saksi dalam kes video tersebut, Mustafa berkata:

"Dalam Islam orang yang layak jadi saksi ada kriterianya, kena tengoklah trio ini layak ke tidak jadi saksi. Saya tidak mahu komen jauhlah sebab kita kenal tiga orang ini."

Jangan lupa temu janji anda bersama Ketua Puteri UMNO Malaysia pada 24 April 2.00pm - 6 pm

Program Sembang Petang, Sihat Bersama Dengan Rakan FB, Twitter dan Media

Time
Sunday, April 24 · 2:00pm - 6:00pm

Location

Created By



ANDA SEMUA DIJEMPUT HADIR UNTUK BERSAMA DENGAN KETUA PUTERI UMNO MALAYSIA

Adalah lebih baik Anwar cari jalan terhormat untuk mengundurkan diri.

Anwar hanya perlu lafazkan Wallahi, Wabillahi, Watallahi di hadapan masyarakat umum seperti Najib bagi membersihkan namanya, jika betul dia tidak terlibat dalam video seks itu kerana ia (bersumpah) pasti dapat membantunya.

Kenapa Anwar tidak melakukan sumpah itu walhal trio ‘Datuk T’ mahu bersumpah di hadapan Kaabah. Tidak perlu di Mekah sebenarnya, di tempat sendiri pun kita boleh bersumpah, tetapi di hadapan umum.

Hanya ini cara bagi Anwar untuk membersihkan namanya dengan besumpah bahawa dia tidak meliwat dan bahawa dia  bukanlah orang yang  berlakon dalam video seks yang dikatakan  melibatkan pemimpin kanan pembangkang.

Anwar tidak perlu takut jika dia tidak melakukan kerana Perdana Menteri juga pernah melafazkan sumpah ini di hadapan umum untuk menyangkal tuduhan Anwar terhadap beliau dan isteri terlibat dalam kes pembunuhan model Mongolia , Altantuya.

Sukar nampaknya bagi Anwar kali ini untuk menafikan penglibatan beliau dengan video berkenaan kerana tersalah cakap tentang jam tangan Omega , apabila Wan Azizah mengatakan bahawa jam berkenaan berada di dalam simpanan mereka.

 Bila ditanya oleh wartawan mengenai jam berkenaan Wan Azizah berdalih  dan menyerang wartawan kembali mengelakkan soalan berkenaan diteruskan. Begitu juga dengan  Anwar yang berang apabila ditanya mengenai jam tangan jenama Omega berkenaan.

Adalah sebaiknya jika Anwar memikirkan jalan yang terhormat untuk bersara dari kancah politik ini untuk menjaga nama baik keluarga. Anwar sudah tidak relevan lagi dalam arus politik tanah air.

Thursday, 21 April 2011

Agensi Korea sahkan Anwar yang melakukan pekerjaan terkutuk dalam Video X yang didedahkan oleh DatoT


Malaysiakini cuba mengelirukan rakyat Malaysia dengan mempersoalkan siapakah peniup wisel dalam isu video seks yang dikatakan sebagai salah seorang pemimpin pembangkang. Wan Azizah pula rimas dengan persoalan jam Omega yang gagal ditanganinya. 

Anwar Ibrahim sudah lari untuk modified badan agar tidak serupa dalam video berkenaan namun sebuah agensi dari Korea sudah megesahkan  teki sama ada betul atau tak individu dalam video itu adalah Anwar, Berita Harian hari ini melaporkan sebuah agensi penyiaran terkemuka Korea Selatan telah mengesahkan orang yang melakukan hubungan seks dengan pelacur China didalam video tersebut SEPADAN dengan Anwar Ibrahim.

Keputusan analisis dari agensi itu diperolehi oleh pasukan penyiasat khas yang diketuai Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Acryl Sani Abdullah Sani pada 10 April lalu selepas menghantar sampel rakaman berkenaan kepada agensi itu pada 4 April.

Agensi penyiaran tersebut membuat padanan berdasarkan perincian saiz tubuh Anwar yang terdapat dalam rekod pihak Polis. Ini meguatkan lagi dakwaan umum bahawa Anwar benar-benar melakukan perkara terkutuk itu.

Mat Lembik dan jambu suka sertai PKR .....Kenapa ?

Baru dua kali
PKR menjadi tempat anak anak muda yang lembut dan jambu yang mengharapkan memperloihi sesuatu yang diluar jangkaan dari penasihat umum yang sememangnya umumnya tahu amat mesra dengan mamat seperti ini.

Lihatlah betapa Mamat jambu ini dengan bangganya mempamerkan baju parti sedangkan Mamat jambu ini tidak tahu langsung mengenai parti. Mereka ini dengan rela hati menawarkan diri sebagai pembancuh kopi. harap harap nanti jangan lah Mamat lembik ini  menjadi emosional bila penasihat sudah mencampakkan mereka jauh kerana kopi yang mereka bancuh tidak lagi manis.

Wednesday, 20 April 2011

Pelacur Cina ditahan polis dalam satu serbuan semalam !!!!

Seramai 25 gadis pelayan pelanggan (GRO) warga Vietnam dan dua rakyat China ditahan ketika leka melayan pelanggan dengan hanya mengenakan bikini di sebuah pusat hiburan di Bandar Sungai Long dekat sini, malam tadi.

Dalam serbuan kira-kira pukul 8 malam oleh sepasukan anggota polis dari Bahagian Kongsi Gelap, Judi dan Maksiat (D7) Selangor itu, turut ditahan enam penjaga premis dan 30 pelanggan lelaki.

Premis yang dipercayai telah beroperasi sejak setahun lalu itu turut dilengkapi kamera litar tertutup (CCTV) bagi mengesan kehadiran pihak berkuasa selain hanya membenarkan pelanggan tetap masuk.

Pegawai Turus D7, Deputi Superintendan Izwan Abd Karim berkata, kesemua wanita yang berusia 18 hingga 34 tahun itu didapati menyalahgunakan pas lawatan sosial dengan bekerja sebagai GRO.

"Ketika diserbu, kesemua mereka sedang asyik melayan kira-kira 30 pengunjung. Ada antara mereka cuba melarikan diri namun tidak berjaya," katanya kepada pemberita di sini, malam tadi. - utusan

Tanya Kak Wan dia kenal tak gadis ini ?

Siapa wanita pakistan ini. tanya Kak Wan dia kenal tak?
Dalam keadaan yang ada sekarang mat sukar bagi kita  untuk membuktikan dan mempengaruhi juak juak pembangkang ini mengenai moral sebenar Anwar Ibrahim. Pendek kata sekiranya Anwar Ibrahim menembak mati sesiapa saja dan kita  dapat membuktikan bahawa ada terdapat kesan jari Anwar di pistol berkenaan , Anwar akan tetap dibela oleh juak juak pembangkang termasuk lah ulamak  ulamak dari PAS dan akhirnya Anwar akan dibebaskan oleh juak juak mereka dan yang mati akan mendapat nama buruk kerana mati dan meninggalkan tuduhan kepada Anwar.

Beginilah sukarnya  kita mahu membuktikan kepada dunia dan juga penyokong Anwar serta ulamak ulamak PAS  kerana taksubnya mereka terhadap Anwar dan pasti apa juga kesalahan Anwar akan ditempelak kepada orang yang menempelak Anwar.

Terang terang kita lihat lembaga yang dalam Video sex itu adalah Anwar Ibrahim, terang terang dalam banyak U tube kita dapat dengar suara Anwar Ibrahim memujuk pondan memujuk isteri orang. Adik ipar nampak kakak ipar masuk ke Tivoli Hotel bertemu dengan si Anu,  Adik ipar juga yang dituduh akhirnya sebagai  tidak baik.

Azizah tidak akan mengaku bahawa suaminya sememangnya  ada penyakit, Azizah tidak akan menyebelahi orang yang menuduh dan kerana inilah Anwar sekarang bebas dan gunakan perisai rakyat dan keluarga untuk melindungi dari perbuatan yang tidak bermoral. Kita juga akan cukup berhati hati untuk memainkan isu. kita juga tidak mahu gelojoh untuk mendedahkan satu isu. Kita mahu buat warm up, kita mahu semua rakyat memberikan tumpuan kepada isu ini dan jika boleh biar lah Wan Azizah sendiri yang menjawab siapa kah gadis Pakistan ini ? Jika Wan Azizah tahu , jika tidak tahu elok lah Wan Azizah tanya pada yang tahu.
Oleh: Umi Munawirah.

Monday, 18 April 2011

Saifuddin takut apa dengan video seks ? Wan Azizah tak lena tidur Nurul Izzah malu pada suami ?

Saifuddin Nasution sudah nampak bahawa  Anwar  mungkin akan didakwa dalam isu  Video seks. ini yang menyebabkan Saifuddin  cuba untuk mendahului undang undang dan berharap rakyat akan bersimpati dengan Anwar Ibrahim. Undang  tidak akan tunduk kepada mana mana kuasa sekali , jika Anwar  perlu didakwa , Anwar perlu menerima hakikat bahawa  beliau akn didakwa. Kesalahan ini dilakukan oleh beliau sendiri dan bukan UMNO. UMNO tidak pernah mengarahkan mana mana pelacur  warga Cina melakukan seks dengan Anwar. Kenapa Saifuddin kata ini usaha rejim UMNO untuk menghancurkan politik Anwar. Bukan UMNO yang rakam dan bukan UMNO juga yang suruh tinggalkan jam tangan Omega itu di rumah pelacuran tersebut. Kenapa Pula UMNO yang dipersalahkan apabila Anwar yang melakukan segalanya dengan sahabat yang sering melakukan maksiat bersama.

Begitu juga dengan Saiful, UMNO tidak pernah suruh Saiful tonggeng buntut kepada Anwar. UMNO juga tidak pernah suruh Anwar gali lubang taik  Saiful , kenapa UMNO yang dipersalahkan.

Saifuddin kata regim UMNO berkonspirasi , siapa sebenarnya yang berkonspirasi , siapa yang mahu jatuhkan  Perdana Menteri dengan isu pembunuhan Altantuya? Siapa yang sebenarnya merancang untuk menjatuhkan Perdana Menteri , bukankah Anwar sebenarnya yang berkonspirasi.

Persoalannya kenapa Saifuddin begitu takut sehingga mahu mendahului undang undang dan menuduh AG berkonspirasi dengan UMNO dan kerajaan BN. Orang kalau tidak bersalah pasti tidak akan takut. Apakah sebenarnya Saifuddin takut akan terdedah dan kali ini Anwar akan kantoi apabila gagal untuk menunjukkan Jam tangan Omega apabila diminta nanti. nak tunjuk macam mana kerana jam tangan itu ada bersama polis. Mungkin Allah swt mahu memberikan bukti yang tepat dan yang sukar Anwar berdalih lagi dari yang sedikit rumit dibuktikan  dalam kes Saiful. Di sini Anwar pasti sukar untuk menjawab kerana ini ada lah bukti yang wujud dan nyata, MANA JAM TANGAN OMEGA ?????. Di sinilah tiga beranak ini akan telanjangkan dengan penipuan mereka . Di sinilah rakyat akan mengenali siapakah Wan Azizah dan siapakah Nurul Izzah sebenar ? Wan Azizah sudah sukar tidur malam kebelakangan ini dan Nurul Izzah rasa bersalah kepada suami dan keluarga kerana menipu.
- Umi Munawirah

Banyak skandal dan persoalan yang menunggu Anwar - Apakah Anwar Ibrahim akan kembali ke Malaysia setelah meninggalkan PR terkapar kapar sendiri apabila tewas ?

Siapa wanita ini , kami akan bongkar !! tunggu !!

Setelah selesai kempen pilihanraya negeri Sarawak Anwar terus hilang meninggalkan tanah air apabila sudah merasakan bahawa rakyat Sarawak menolaknya. Anwar dikatakan kini berada di Eropah.

Tiada sidang akhbar untuk mengulas kekalahan teruk pembangkang di PRN Sarawak melainkan kemenangan hebat DAP. Di sini kita dapat lihat bagaimanakah sikap dan tanggung jawab seorang pemimpin seperti Anwar Ibrahim yang lari meninggalkan ahli ahli dan pemimpin politik lain di dalam parti pembangkang untuk menghadapi kegagalan ini sendiri. Anwar tidak peduli apa yang akan berlaku setelah partinya gagal menyerlah.

Tiada sidang akhbar , tiada pujukan atau nasihat kepada penyokong pari pembangkang dari pemimpin utama mereka , Inilah dia sikap seorang ketua yang bernama pemimpin utama pembangkang.Anwar lari dari serangan Raja Petra , lari dari serangan jam Omega. Lari dari serangan Jam ban Shamsul.

Pihak polis juga sudah selesai menyiasat kes Video Pemimpin kanan pembangkang dengan pelacur Cina. isu yang didedahkan oleh Raja Petra kini mulai disiasat, .Banyak perkara sebenarnya yang menunggu Anwar Ibrahim di Malaysia ,Persoalannya kini. Apakah Anwar akan kembali ke tanah air atau terus menghilangkan diri ?

Sunday, 17 April 2011

Ini 10 petunjuk yang telah Allah SWT tunaikan dari sembahyang hajat ribuan penyokong PR di Stadium Melawati dahulu.

Seminggu lamanya kempen di Sarawak yang punya hikmah begitu besar sekali bagi rakyat Malaysia khususnya Rakyat Sarawak. Kita dapat saksikan belang sebenar Anwar Ibrahim yang begitu desperado mahu menjadi Perdana Menteri. Wahai jumud jumud PAS inilah sebenarnya petunjuk yang telah di tunjukkan oleh Allah SWT  dari doa ribuan  ahli kamu . Sarawak adalah petunjuk Allah SWT yang lengkap.Jnagan lah kamu menyangkal dan enggan menerima petunjuk ini.

1.Lengkap perangai dan belang Anwar dipratontonkan , Betapa jijiknya manusia yang jumud jumud Pakatan Haram  sokong sebagai manusia pertama dalam pakatan haram berkenaan.
2. Betapa DAP akan berkuasa dan keuntungan perbalahan politik ini memberikan keuntungan kepada satu bangsa. Bangsa Cina.
3. Kedudukan sebenar dan bayangan sebenar  PAS diperkudakan , Balasan sebenar dan petunjuk sebenar akan kedudukan PAS dalam Pakatan Rakyat.
4. Bagaimana pemimpin PAS diperhambakan dan bagaimana Allah langsung tidak mahu memberikan satu kerusi kepada PAS kerana bersubahat dengan manusia jijik Anwar Ibrahim.
5.Video yang didedahkan untuk membuktikan betapa perangai Anwar sebenar.
6.Video yang juga mendedahkan perangai Wan Azizah dan anak nya Nurul Izzah.
7.Betapa perangai Anwar yang menjadikan Isterinya perisai atas perbuatan jahatnya dan mengajar isteri dan anak anaknya menipu.
8.Betapa berlagak dan panas barannya Anwar ketika menjawab persoalan wartawan apabiola  Allah telah memerangka Anwar daklan isu  jam tangan Omega.
9. Betapa bukti kerja jahatnya  kantoi dan tidak boleh menjawab isu Omega dan kita sendiri melihat betapa Anwar mengadai maruah bangsa dan agama.
10.Betapa Allah SWT tidak mahu dan tidak mengizinkan Anwar menjadi pemimpin utama kita.

Saturday, 16 April 2011

BN telah membentuk kerajaan dengan majoriti dua pertiga - Barisan Nasional - 55 DAP - 12 PKR - 3 Bebas - 1 PAS - 0 SNAP - 0 Parti Cinta Malaysia - 0 ini keputusan muktamad

BN berjaya membentuk kerajaan dngan kemenangan majoriti 2/3 -ini telah rasmi setelah melebih 36 kerusi. PKR haya menang 3 kerusi . tak hebat mana lah Anwar Ibrahim. PKR hjangan  nak banga dengan undi parti DAP. PAS tak payah nak cerita apalah , buat lah telur setebngah masak dan etalnramai ramai.

Pembangkang buat tektik kotor menyebar sms kemenangan untuk menuduh SPR menipu !!!

Awas pembangkang sengaja menyebarkan SMS kononnya mereka sudah menang dan menguasai PRN Sarawak kerana sudah tahu keputusan buruk yang akan mereka hadapi malam ini. Dengan ini mereka akan membuat kacau dan mereka sudah mula membantah kononnya  ada penipuan yang akan dibuat oleh SPR. Mereka kini bertanya kenapa SPR takut dengan sebaran berita palsu berkenaan.

Awas jangan terpedaya dengan tektik kotor  PKR dan PR yang seringkali mereka lakukan di Sarawak. Mereka ini adalah " sore looser" yang tidak "Gentelman" yang tidak boleh menerima kekalahan. Mereka akan protes kononya ada penipuan walaupun mereka sebenarnya tahu keputusan amat teruk  dan mereka dijangka kan gagal mematahkan majoriti kerajaan BN,

BN mendahului 29 DUN - Ketinggalan 4 DUN

BN mendahaului setakat ini di Dun Dun:

Semop
Jepak
Sebuyau
Sadong Jaya
Saribas
Lingga
Tanjung Datu
Layar
Marudi Bukit Saban
Bukit Kota
Telang Usan
Balai Ringin
Bukit Begunan
Bekenu
Kalaka
Dalat
Opar
Beting Maro
Belawai
Bengoh
Batu Danau
Tasik Biru
Meluan
Pakan
Bukit Sari
Batang Ai
Belaga
Balingan
Bawang Assan

29 DUN Setakat Ini

Manakala BN Ketinggalan setakat Ini di :

Bekelalan
Krian
Pelagus
Kakus

jangan percaya siwar pembangkang - hanya SPR sahaja yang mengeluarkan keputusan rasmi

KUCHING 16 April - Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) menasihatkan orang ramai supaya tidak mempercayai khabar angin mengatakan pakatan pembangkang kini mendahului Barisan Nasional (BN) dalam Pilihan Raya Negeri Sarawak Ke-10 yang berlangsung hari ini.
Pengerusinya, Tan Sri Abdul Aziz Yusoff berkata, berita itu nyata tidak benar sama sekali kerana terdapat 368 pusat pengundian yang masih dibuka.
"Setakat ini hanya 19 kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) yang telah menghantar laporan dan 61 peratus pengundi telah keluar mengundi di kawasan tersebut

ANWAR SUDAH LARI DARI BUMI KENYALANG - SELAMAT MENGUNDI RAKYAT SARAWAK

Seramai 979,796 pengundi berdaftar akan menentukan parti yang menjadi pilihan mereka untuk membentuk Kerajaan Negeri Sarawak bermula 8 pagi ini  di 1,749 pusat mengundi di negeri ini . Sementara itu Anwar Ibrahim sudah hilang dari bumi Sarawak entah ke mana setelah membuat kacau di Sarawak selama  seminggu.

Anwar hilang dengan Isu yang paling menyedihkan dan menyakitkan hatinya apabila dia diasak di bumi Kenyalang oleh tuai rumah panjang  dengan isu jam Omega dan juga isu DNA. Anuar mungkin tidak akan menunggu dan tidak sanggup melihat satu kegagalan lagi di Bumi Kenyalang ini apabila BN menumpaskan parti pembangkang.

GT-Puteri mengucapkan Selamat mengundi kepada Rakyat Sarawak . Pilihlah parti yang telah lama memberikan khidmat dan yang telah berjasa kepada negeri Sarawak. UNDILAH BARISAN NASIONAL.

Friday, 15 April 2011

Haji Hadi memang sengaja tunggu DS Najib dan memeluknya erat - Jib Nuar tuh mang Cilako , mang Cilako !!!!

Dalam sibuk berkempen dan Haji hadi tahu Najib juga berada di sana , Beliau sengaja menunggu untuk bertemu dengan Perdana Menteri. Perdana Menteri kita ikhlas dan jujur. walaupun lain fahaman politik tetapi Perdana Menteri kita bukan penipu, bukan peliwat dan bukan tidka berakhlak kaki pelacur.

Hj Hadi boleh peluk Perdana Menteri kerana Perdana Menteri bersih bukan kotor dan bukan jijik. Perdana Menteri melindungi anak dan isteri dan bukan penakut berselindung di belakang anak dan isteri.Mengajar anak dan isteri berbohong.Perdana Mmenteri tidak hina agama atau mengadai maruah bangsa.

PKR dan Anwar Ibrahin tenguk lah rakaman ini. Insyaalah jika semua kawan Anwar berkawan untuk sementara saja,PAS jugha akan berkawan buat sementara saja.PAS akan pukang kepangkuan jalan setelah orang tua terkutuk si ayah Ajis pulang ke .............

ANWAR BAPA JAHAT NURUL IZZAH SUAMI JAHAT KAK WAN FITNAH NAJIB DAN ROSMAH - RAJA PETRA .

Papa jahat sebenarnya adalah “kepala konspirasi” dalam politik negara kata Raja Petra Kamaruddin pnulis blog Malaysia Today.

Bekas Setiausaha Sulit Datuk Seri Anwar Ibrahim, Anuar Shaari berkata, di sebalik pendedahan Raja Petra itu, apa yang dapat dilihat ialah siapa sebenarnya yang menabur fitnah dan mewujudkan konspirasi mengaitkan Perdana Menteri dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor, dengan kes pembunuhan Altantuya Shaariibuu.

Memang jahat si Papa jahat ini yang menabur fitnah dan menuduh UMNO dan orang lain yang memfitnah beliau. Inilah kerja jahat PKR. Inilah kerja jahat Anwar Ibrahim.

Raja Petra mendedahkan bahawa akuan bersumpah beliau pada 2008 yang mengaitkan Najib dengan kes pembunuhan Altantuya Shaariibuu pada 2006 adalah berdasarkan maklumat dan desakan beberapa individu bertujuan menyekat Najib, yang ketika itu Timbalan Perdana Menteri, daripada menjadi Perdana Menteri.

Raja Petra berkata, beliau sendiri tidak pernah menuduh Najib atau Rosmah terlibat dalam kes pembunuhan wanita Mongolia itu dan beliau kini tidak lagi mempercayai cerita individu dari parti pembangkang itu yang dikatakannya mempunyai kaitan dengan beberapa tokoh politik termasuk Anwar.

Siapakah sebenarnya memfitnah dan siapa kah yang berkonspirasi ? kita tunggu Anwar Ibrahim saman Raja Petra.

Wednesday, 13 April 2011

Siapa Pembunuh - Anwar ke Najib ???????

Anwar sebenarnya yang minta raja Petra buat cerita bahawa Najib terlibat dalam pembunuhan Altantuya.Dalam Berita Perdana RPK mengakui dia mendapat arahan dari Anwar ibrahim untuk keburukan Najib dengan harapan Najib tidak di angkat menjadi perdana menteri menggantikan pak lah.

Raja Petra berkata, dia memang tidak melihat pembunuhan Altantuya itu, tapi cerita tentang pembunuhan itu di ceritakan oleh seorang rakan baik Jeneral, malah Anwar mengakui apa yang dikatakan oleh Najib dalam laman webnya.

Siapa sebenarnya pembunuh,Anwar atau Najib. sebelum ini ada pihak yang telah mengesa agar Pihak Berkuasa menyiasat Anwar Ibrahim kerana kebanyakan musuh Politik beliau yang kehilangan keluarga kerana kemalangan dan juga sakit ganjil . umpamanya Isteri Azizan dan isteri Dato Aziz juga meninggal dalam kemalangan dan seorang doktor wanita meninggal kerana sakit ganjil dan ketika bersendirian di rumah.

Pihak kerajaan perlu menyiasat akan kematian misteri keluarga musuh Anwar dan juga seorang Dr Wanita rakan baik kepada Umi Hafilda.bukan boleh percaya Anwar ni - Jahat....

Manusia yang paling cilaka dalam dunia- Tenguk lah sendiri -Nik Aziz HJ Hadi meninggal dunia sudah ??? Tolong tenguk jika tidak mahu menyesal..

Anwar Ibrahim ini mungkin sudah hilang akal sudah hilang pertimbangan , menghina ulamak menghina bangsa Melayu , menabur fitnah dan juga mahu menjadi maharaja lawak seantaro dunia. Nik Aziz tidak boleh berbuat apa Haji Hadi sudah mati dan kaku, semua membisu bila Anwar Ibrahim mengadai Bangsa dan Agama. Tuan tuan bangun lah bangun lah melawan perompak yang mengaku dirinya ulamak ini. Peliwat yang mengaku dirinya kawan Sheikh Qardawi ini. Dunia sudah terbalik dajal haram seperti Anwar dipuja.Inilah sebenar syaitan besar di dunia yang menabur fitnah - Najib difitnah kemudian mengatakan UMNO memfitnahnya.

PAS terkulai layu dan terbelit dalam serban tebal mereka - Anwar semakin berkuasa dalam PAS dan Melayu terus dihina !

Hadi hina orang Sarawak

Anwar cuba main isu  rasis dan agama di Sarawak seperti mana yang dilakukan di semenanjung, Anwar tahu  bangsa Melayu yang menyokong beliau akan mengikut apa yang beliau lakukan.

Anwar perlu memainkan sentimen bangsa Cina dan agama kebebasan beragama sahaja, Jika Anwar memberikan keistimewaan kepada bangsa Cina dan keterbukaan  beragama di Sarawak pasti beliau akan dapat memberikan tentangan yang hebat kepada Barisan Nasional. Anwar akan hina bangsa Melayu di depan penyokong Cina . baca ini

Sebenarnya selama ini  rakyat Malaysia bukan lah tidak bebas beragama tetapi Anwar yang bijak memainkan isu  mengeplotasikan agama untuk dipolitikkan seperti isu bible dalam bahasa Melayu dalam saat kempen pilihanraya ini. Anwar sanggup lakukan apa saja termasuk menggadai maruah bangsa Melayu demi mendapat sokongan padu dari bangsa Cina.

Hasrat untuk menjadi Perdana Menteri dirasakan akan dicapai sekiranya  kaum Cina dibagi hak paling istimewa kerana  Anwar sudah berjaya meracuni sebahagian Melayu dalam PKR dan juga di dalam parti PAS. Anwar telah memberitahu mereka bahawa mereka akan lakukan apa saja asalkan mereka dapat menumbangkan BN.

Anwar perlu menjadi Perdana Menteri dalam apa juga keadaan kerana Anwar untuk menyelamatkan dirinnya dari penjara dalam beberapa kes mahkamah yang sedang beliau hadapi sekarang. 

Bukan masyarakat bandar tidak menyokong kerajaan BN lagi tetapi kebanyakan masyarakat bandar sebenarnya digula gulakan oleh Anwar Ibrahim dengan janji janji palsu dan janji manis pembangkang. Anwar sanggup mengadai maruah bangsa demi mendapatkan sokongan kaum asing terhadap DAP.

PAS kini bagaikan sebuah parti yang tidak ada haluan yang tidak tahu  arah manakah perjuangan mereka. Nik Aziz seolah olah dipukau oleh Anwar Ibrahim dan tidak lagi boleh berfikir sebagai orang yang berpegang kepada agama tetapi berfikir untuk kepentingan politik.

PAS seolah olah sebuah parti yang terumbang ambing bagaikan telah diperbodohkan oleh Anwar dan merupakan sebuah parti yang paling lemah. Pas tidak boleh berbuat apa apa apabila Anwar memainkan sentimen agama. PAS bagaikan terbelit di dalam serban tebal mereka. Anwar seolah olah berkuasa penuh dalam PAS kini.

Negara akan menjadi kucar kacir sekiranya Pakatan Rakyat berjaya menumbangkan BN kerana kesemua  parti dalam pakatan rakyat mempunyai agenda sendiri dan ketika itu semuanya telah terlambat kerana DAP telah diberikan kuasa yang besar. Awas pengundi Sarawak jangan sampai tertipu dengan mereka yang gila kuasa dari Semenanjung ini.

SMS jahat diedarkan untuk hasut rakyat di Sarawak - lihat ini

Tuesday, 12 April 2011

Siapa yang lebih berupaya antara Otai Otai Politik ini ?????

LGE mahukan Sarawak yang lebih kaya dan bagikan Penang kepada isterinya - Anwar mahu juga Sarawak untuk Azmin -- Nik Aziz tangan masih dalam kain

Pakatan Rakyat sebuah parti yang akan di kuasai oleh anak beranak yang terdiri dari Wan Azizah (isteri) Azmin Ali (isteri juga) Nurul Izzah (anak) Anwar Ibrahim (ayah) Karpal Singh (ayah) Govind (anak) Lim Kit Siang (ayah) Lim Guan Eng dan Isteri (anak dan menantu) pasti sedang berangan angan untuk membahagikan harta hasil rompakan jika berjaya menawan Sarawak .

Seperti Selangor dan Pulau Pinang yang telah mereka rompak kini mereka mengharapkan pula untuk merompak Sarawak. Lim Guan Eng telah memperlekehkan anak Sarawak dan berkata dia boleh jadi Ketua menteri yang baik. Pulau Pinang pun masih serabut. Kini mereka menjadi tamak dan mahukan sebuah negeri lagi dan Pulau Pinang akan mendapat Ketua Menteri baru seorang wanita.(isteri beliau)

Anwar juga mahu kan  Sarawak untuk Azmin. Hanya Pas saja yang jadi bodoh dan tangan Nik Aziz masih dalam kain.Sebenarnya Pakatan Rakyat tidak berapa menghargai kehadiran Pas di Sarawak. Orang Sarawak pukla melihat Pas sebagai sebuah parti yang jahat dan kuat menipu memperalatkan agama.
Keamanan  negeri telah mereka gugat dan Sarawak yang aman sebelum ini akan dipaksa untuk terus berpolitik sepanjang penggal oleh mereka kelak. Cukuplah semenanjung dijadikan contoh bagaimana mereka cuba mengkucar kacirkan perpaduan rakyat. Jangan dibiarkan Anwar jadikan Kucing sebagai sarang maksiat selepas ini.

Penduduk Sarawak perlu menghantar Anwar dan keluarganya pulang untuk menghadapi undang undang seperti mana Sabah menghantar Azmin Ali pulang. Apa perubahan yang mereka boleh buat. Lihat saja apa yang berlaku di negeri yang mereka perintah kini bertambah teruk. Apakah  Sarawak mahu perubahan yang  lebih teruk dari kerajaan yang  ada sekarang????.

Mereka hanya pandai bercakap tetapi  sukar untuk menunaikan kerana bagi mereka tabur dahulu janji dan tidak perlu memikirkan bagaimana untuk melaksanakannya. Bagi mereka yang penting taburkan janji janji manis dahulu.

Monday, 11 April 2011

Rupa rupanya PKR nak cover line - Polis akan dedahkan siapa pemilik jam tangan berkenaan pada......

Baru saja kita melaporkan bahawa PKR akan membuat satu sidang akhbar yang kita perolehi dari sumber yang boleh kita percaya di Sarawak yang kini disebarkan kepada rakyat. Tiba tiba isu ini  terungkai pula hakikat sebenarnya apabila pihak polis telah mengumumkan bahawa mereka telah menghubungi pengedar jam tangan "Omega" untuk mengetahui siapakah pembeli jam berkenaan yang dijumpai di bilik rumah pelacuran di mana rakaman video seorang ketua pembangkang beraksi.

Menurut pihak polis , mereka akan mengetahui siapakah pemilik jam berkenaan dalam masa terdekat. saya kira boleh lah kita menunggu berita Perdana Jam 8.00 malam pada 15 hb April ini.(jangkaan penulis sahaja)

Dengan pendedahan pihak polis ini bererti jam tangan Omega yang  Anwar kata di tangan Azizah dan yang Azizah kata ada dalam simpanan mereka hanya lah tipu belaka. jam tangan berkenaan sebenarnya berada di tangan pihak polis. Jam apa pula yang disimpan oleh Anwar?

Panas berapi .....Jam tangan akan di keluarkan pada malam 15 April untuk tumbangkan BN

"Tunggu tepat jam 8 malam 15hb April desas desus mengatakan satu sidang khas tergempar akan diadakan oleh Parti PKR Sarawak. Berita ini kami dengar dari sumber yang boleh dipercayai. Bila ditanya sidang akhbar untuk apa, mereka enggan memberitahu sekarang. Kata mereka "tunggu saja , sidang akhbar ini akan memecah kebuntuan rakyat selama ini."

Bila ditanya lagi , apakah mengenai jam tangan " Omega". Jawab mereka ringkas " tidak tahu, mungkin juga." Ada kawan kawan berkata bahawa jam Omege yang diterbangkan dari satu negara akan sampai di Kucing pada 15 hb April. Khabarnya pemberita wanita yang bertanya mengenai jam itu  juga akan dijemput sebagai tetamu khas.

Kita tunggu saja, sejauh mana kebenaranya dan terkini kami terima sms mengenai isu ini juga telah diedarkan kepada penduduk sekitar Kucing.
gambar hiasan : WWW.Reformasin.blogspot.com

What About Old Leaders In PR? Prime Minister

KUCHING, 10 April  — Datuk Seri Najib Tun Razak said today was trying to make an issue of the long tenure of Chief Minister Tan Sri Abdul Taib Mahmud.

The Prime Minister said he and Taib had agreed on a smooth transition to ensure continued progress for the state.

“So let us not be influenced by the instigations of the opposition because they themselves have many leaders who are old,” he said at a meet-the-people session in the indoor stadium of the Kuching South City Councuil.

Also present were Gerakan president Tan Sri Koh Tsu Koon and Home Minister Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein, who is Umno vice-president

“I have come to Sarawak many times because I wish to help the people in the state and as such, I urge you to choose candidates in the (Sarawak) election who can represent the Chinese community and other races,” said Najib.

He said Chinese representation in the state government was important to look after the wellbeing of the community like its request for another Chung Hua school in Kuching.

“I will consider such a request from BN elected representatives and there is a very good chance of it being approved,” he said, adding that there was also a request for a metropolitan health project for the state capital.

He said the BN government would bring about structured change including transformation programmes, so that more rural infrastructure and utilities projects could be implemented in Sarawak.

“This is the difference between us and the opposition, whose promises to do and deliver is not guaranteed but the BN can deliver and has delivered,” he said.

“If you give us the mandate, we will give you more change for the better,” he said, adding that it was unnecessary to vote for the DAP for change because uncertainty would be bad for businesses.

Even in opposition-held states that managed to attract foreign investments, he said, it was largely due to the efforts of the federal government and agencies like MIDA and MITI. – BERNAMA

Kalau hadapan orang Anwar boleh herdik wanita ini apatah tidak ada orang tentu teruk Wan Azizah diherdiknya.

Hebat wartawan ini yang bernama Sue. Bukan mudah rupanya untuk menjadi wartawan wahai adik adik Puteri. Antara assigment yang perlu dilaksanakan dan juga ketahanan mental yang kuat kerana herdikan pemimpin yang tidak langsung menghormati kerjaya seorang wartawan.

Agaknya , beginilah caranya Anwar menengking Wan Azizah , ganas . itu dihadapan orang kalau tidak ada orang entah macam mana lah ganasnya Anwar ini. lihat lah wahai pembaca semua. Inikah orang yang mahu kamu jadikan pemimpin. Sekalung tahniah buat Sue. lihat ini

Sunday, 10 April 2011

PRN SARAWAK: ANWAR BENGANG PASAL OMEGA!

PANAS - AZALINA HINA UMNO -PUTERI UMNO - PAK LAH -RAFIDAH -KHAIRY JAMALUDDIN ???

Saya berjumpa link ini di sebuah laman web pembangkang dan saya tidak pasti sejauh mana kesahihan berita ini. Saya berharap mantan Ketua Puteri UMNO Malaysia  untuk tampil dan menafikan jika kenyataan ini bukan datangnya dari mulut beliau. mantan Ketua Puteri UMNO juga sepatutnya mengambil tindakan undang undang kepada blog yang cuba memburukkan nama beliau dan seolah olah blog ini cuba memburukkan nama beliau.

Blog ini juga seolah olah mahu melagakan Azalina dengan Puteri UMNO. Gt-puteri berharap Azalina dapat membuat laporan polis terhadap artikel ini dan menyaman penulis blog ini kerana jika Azalina tidak membuat laporan polis dan juga menyaman  blog dan penulis ini tentu ianya akan mengelirukan ahli puteri dan juga wanita umno dan ahli UMNO sendiri. Kami yakin Azalina tidak melakukan perkara seperti ini. Apa apa pun kita gunggu reaksi dari Ketua Puteri UMNO ini dan kami berharap ada juga ahli Puteri yang akan membuat laporan polis terhadap artikel yang memburukkan nama baik dan hubungan antara Azalina dan juga puteri UMNO.Puteri berdiri di belakang Azalina untuk menenggakkan kebenaran.

Gt-Puteri juga mahukan blog ini membuktikan bahawa Azalina yang bercakap dan jika tidak ini adalah satu artikel yang berniat jahat dan cuba memburukkan Azalina.

Dibawah adalah petikan blog tersebut dan akhir artrikel adalah link blog berkenaan.

Video Lucah : Orang kenallah siapa Rahim Thamby tu.. - Azalina

Selain dari mendedahkan UMNO kini memang dalam masaalah.. Azalina juga mendedahkan Rafidah dan Pak Lah tidak menyukai Puteri UMNO atau dalam lain ayat Pak Lah menyampah..

Jelas kini UMNO sudah berada didalam situasi panik.. mereka mula menyalahkan satu sama lain..

Dan buat yang masih bersama Puteri UMNO tu.. takkan nak tunggu lagi.. korang tu sudah umpama hidung tak mancung, pipi tersorong-sorong.. sorong pipi kat Pak Lah pun Pak Lah tak pandang jadi.. kenapa masih terhegeh-hegeh menyokong UMNO?

Umno sedang hadapi masalah

SHAH ALAM: Umno sedang menghadapi masalah dengan orang Melayu menyebabkan mereka tidak menyokong parti itu,, kata bekas Ketua Puteri Umno Datuk Seri Azalina Othman Said.

“Umno menghadapi masalah dalaman hingga orang benci kepada Umno.


“Banyak sabotaj dalam Umno, ” katanya di majlis dengfan Puteri Umno Selangor hari ini.

Beliau berkata, pegawai kerajan dari kementerian pengajian tinggi, jabatan pelajaran pejabat tanah tidak sokong kerajaan.

“Kita ada masalah imej Melayu. Kes SPRM, kes video seks Anwar (Datuk Seri Anwar Ibrahim).

“Telah dimanipulasi hingga orang kata Umno yang buat.

“Dalam video seks orang kenal siapa Tan Sri Rahim (Thamby Chik),” tambahnya.

Azalina berkata, Umno juga menghadapi masalah dengan pengundi Melayu di bandar.

Katanya, profesional Melayu bandar tidak pedulikan Umno, sebaliknya mementingkan soal gaji dan keluarga mereka.

“Ada wakil rakyat kita (Melayu) yang orang menyampah, ada berjabat tangan tidak tengok muka,” katanya.


Rafidah, Pak Lah tak suka Puteri, dedah bekas ketua

SHAH ALAM: Bekas orang nombor satu Puteri Umno hari ini mendedahkan Tun Rafidah Aziz menentang penubuhan sayap Umno itu.

Datuk Seri Azalina Othman Said juga mendakwa mantan perdana menteri Tun Abdullah Ahmad Badawi juga cuba mengekang penubuhan Puteri Umno.

Azalina berkata,“ maklumlah Pak Lah lebih sayang kepada Khairy (Jamaluddin), menantunya.”

Katanya, hanya mantan perdana menteri. Tun Dr Mahathir Mohomad yang menyokong Puteri Umno.

“Mereka mempersoalkan mengapa mesti ada Puteri sedangkan sudah ada Wanita Umno.

“Ketua bahagian dan ketua cawangan pun tidak sokong Puteri Umno.

“Kalau Datuk Najib (Tun Razak) tidak sayang Puteri, siapa nak cari pengundi Melayu muda,? katanya di majlis bicara tokoh anjuran Puteri Umno Selangor hari ini.

Azalina berkata, beliau yang paling dibenci oleh pergerakan Wanita Umno ekoran penubuhan Puteri Umno,

Bagaimanapun, katanya beliau menjadi ketua Puteri Umno yang pertama pada 2001 kerana dipilih oleh Dr Mahathir.

Beliau juga mendakwa ahli Puteri yang sudah habis tempoh iaitu mencapai usia 35 tahun tidak diterima di peringkat Wanita.

“Yang dapat jawatan ketua bahagian saya seorang saja,” kata Ketua Umno Pengerang itu.


Free Malaysia Today



Satu persatu penipuan Anwar terbongkar - Anwar tak sakit pinggang dipenjara !!

Yang mana satu betul, Anwar sakit pinggang yang teramat sangat sehingga memerlukan rawatan di German ketika beliau dipenjarakan di Penjara Sungai Buluh atau Anwar sebenarnya tidak sakit dan mampu membuat senaman yang agresif  dan membina otot otot badan ketika berada di penjara Sungai Buluh.

Siapa yang menipu , Wan Azizah yang menipu atau Anwar yang menipu?. Wan Azizah ketika memberitahu wartawan ketika menjelaskan isu Video seks yang dikaitkan dengan Anwar berkata bahawa itu bukan Anwar kerana badan Anwar tidak sebegitu. badan Anwar punya otot otot kerana bersenam ketika menjalankan hukuman di penjara. hah Anwar bersenam.......? kantoi...lagi.

Khabarnya salah seorang dari keluarga Anwar telah melaporkan kepada Anwar tentang kenyataan Azizah dan difahamkan juga bahawa Anwar naik angin satu badan apabila mendengar kenyataan yang dibuat oleh isterinya. Ialah kerja menipu ini macam macam boleh terjadi. ini juga menarik untuk dibaca - Azizah dimarahi lagi.

Saturday, 9 April 2011

KAK WAN KANTOI LAGI - SIAPA KATA ANWAR TAK BUNCIT ?


Terserlah sudah bahawa Kak Wan isteri Anwar Ibrahim dan juga Nurul Izzah anak Anwar Ibrahim ini adalah penipu. Isu Video Seks Anwar yang tersebar baru baru ini jelas membayangkan pergerakan senyuman adalah Anwar Ibrahim. Itulah sebabnya Kak Wan dan Nurul tidak mahu bercerita tentang mirip wajah Anwar.

Mereka hanya menekan tentang perut biuncit Anwar Ibrahim. Sebenarnya Anwar dalam usia enam puluhan tentu perutnya akan kendur dan tentu buncit dari yang pernah kita lihat dahulu. Walaupun Anwar sedang diet sekarang namun ada bukti yang mengatakan bahawa Anwar sememangnya buncit. Dr Novandry telah membongkar rahsia sebenar. sila baca di sini.   Lihat ini juga

Friday, 8 April 2011

Video Seks Hj Khairy Jamaluddin dan Isteri Pemimpin UMNO - apa ni ??????

Pemuda UMNO Rembau membuat laporan Polis atas dakwaan Chegu Bard (Badrul Hisham Shahrin) terhadap laporan  beliau di "The  Malaysian Insider."

1) Video Seks Hj Khairy Jamaluddin yang dikatakan diperolehi ketika PRU 12 yang lalu yang diperolehi dari ahli UMNO.
2) Video Seks isteri pemimpin UMNO.

Menurut jurucakap Pemuda UMNO Rembau , Sdr Safariladira Abdullah , kenyataan Chegu Bard ini adalah fitnah dan berunsur jahat. Pemuda UMNO Rembau mencabar Cikgu Bard untuk menyiarkan atau membuktikan bahawa beliau mempunyai  Video berkenaan.

Laporan ini dibuat untuk mencuci nama baik Ahli Parlimen Rembau , YB HJ Khairy Jamluddin merangkap ketua Pemuda UMNO Malaysia dan juga untuk membersihkan nama Pemuda UMNO.

Sementara itu Papagomo yang memetik laporan dari website www.n9kini.com mencabar AMK untuk membuat laporan polis terhadap Video seks  Anwar Ibrahim.


Nota : Puteri UMNO. Nampak sangat PKR dan Badrul terdesak sehingga melemparkan fitnah terhadap Ketua Pemuda UMNO yang juga  Ahli Parlimen Rembau. Tuduhan ini sememangnya jahat dan ini adalah politik jahat dan kotor pembangkang.