Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Thursday, 31 March 2011

Berapa Johari Abdul dibayar oleh Anwar - sila baca ?

Johari Abdul ketika memberikan sidang akhbar bersama dengan Saifudin Nasution , Setiausaha Agung PKR menampakkan tidak ikhlas yang terbayang di wajahnya dan nampak setiap dakwaan yang dikeluarkan oleh beliau seolah olah mereka cerita dan sentiasa mengulangi bahawa vidio ini tidak tidak fokus ke wajah dan still. memanglah semua orang tahu vidio ini tidak fokus  dan still kerana ianya  vedio cctv dan bukan vidio yang dirakam dengan kamera  vdio yang balas dilakukan untuk merakam film blue.

Namun datuk Jo tidak pula menafikan  pula jika seimbas sememangnya ia nya merupakan  Anwar Ibrahim. yang menarik dia  sering mengatakan bahawa  buntut pelakun itu berisi dan Anwar mempunyai buntut yang leper. Bahu orang itu sasa dan anwar tidak. Persoalannya bagaimana  dia boleh nampak jelas kepada dua bahagian ini tetapi  bahagian lain tidak nampak. Kedua bahagian ini digunakan untuk menafi boleh pula dilihat dengan jelas oleh Datuk Johari, nampak sangat mamat ini penipu.

Adegan kedua dia  cuba meneran air mata tetapi tidak keluar untuk konon kononnya sedih dan mahu cari simpati , malangnya air mata tidak keluar sebab tidak ada kesedihan sebenar melainkan paksaan untuk menjadikan situasi sedih. Persoalan yang bermain di kepala kita sekarang, Jika mula mulanya  mamat ini kata ada duit pelincir yang diminta tetapi tidak pula beliau membuka cerita disidang akhbar ini, Penipuan ini telah dijawab oleh Dato Eskay dan RTC, Penipuan yang ini telah gagal. Berapakah Anwar bayar Johari Abdul, 1 juta atau 2 juta atau lebih....?

Boleh bagi pinjam 2.5 juta ke kat budak ini???

Sikit punya kutuk kerajaan Melayu dan Islam , ada hati nak pinjam duit kerajaan , nak kan gran 2.5 juta. banyak itu, kalau kerajaan beri duit sebanyak itu kepada namewee bab* ni pasti negara kita akan tergadai dan huru hara dibuatnya,

Elok lah tuh, Namewee bab* , buat saja kat Youtube. Situ layaknya  kamu....

Petikan:
"Kerajaan menolak permohonan penyanyi rap kontroversi yang juga pembikin filem, Namewee untuk mendapatkan geran RM2.5 juta dari Dana Industri Kreatif, kata Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Rais Yatim.

kata Rais, permohonan itu tidak boleh dipertimbangkan kerana pengarah filem, penulis lakon layar dan pelakon, Namewee, terlibat dalam aktiviti yang bertentangan dengan norma dan nilai-nilai masyarakat Malaysia."

Wednesday, 30 March 2011

Betulah tiada bezanya PAS Kelantan dengan DAP Pulau Pinang!!

"Mereka dianggap sebagai penceroboh jika tidak  berpindah selepas 30 Mac (hari ini) sedangkan janji kerajaan membenarkan mereka berniaga sampai 30 Mei ini".

Inilah kekesalan lebih dari 300 peniaga pasar lama Arked majlis  Perbandaran  Kota Bahru (MPKB) yang diarahkan  mengosongkan bangunan  arked  tersebut dan berpindah ke Bazar Tok Guru di sini mulai esok,

Kerajaan Kelantan juga kini sudah sama seperti kerajaan Pulau Pinang  menyusahkan peniaga Melayu yang mahu mencari rezeki. Janji bagi kerajaan yang kononnya merupakan kerajaan islam yang adil tidak lagi boleh dipegang,.

Nik Aziz Nik Mat  tidak lagi memikirkan tentang kebajikan rakyat.Slogan Negara berkebajikan PAS hanya lah tunggal slogan sahaja. yang penting adalah sumber kewangan Menteri Besar  Kerajaan Kelantan kini mengelar peniaga ini yang telah sekian lama berniaga dipasar berkenaan di anggap sebagai penceroboh.

"Mereka tidak sepatutnya mengelar kami penceroboh  jika kami masih berkeras jika kami berkeras untuk meninggalkan tempat ini. " kata  sdr Nordin yang telah berniaga di bazar berkenaan lebih dari 20 tahun.

Tuesday, 29 March 2011

Tunggu Anwar akan ditimpa bala.

Bila kena ke batang hidung sendiri baru Lah Pas kata politik kotor , politik seks dll, Tetapi bila  vedio Chua Siow Lek diedarkan dahulu , mereka lah orang yang lebih lebih mengaitkan UMNO dengan Vedio berkenaan. Mereka lah yang lebih sudu dari kuah. hari ini semuanya mahu menafikan dan mahu menjauhkan diri dari berbicara mengenai vedio pemimpin ulung parti PAS ini (angota pakatan haram), hari ini mereka merasa jijik apabila diajukan mengenai isu seks, Walhal seks bukan lagi satu satu perkara yang sepi dalam Pas sebelum ini, semuanya mereka simpan bawah karpet, Seks juga membuat Pas menjadi sebuah parti yang jijik apabila isteri isteri orang Pas ada yang menjadi perempuan  gula gula pemimpn  Pas.

Akhlak Anwar Ibrahim lagi busuk dari akhlak Chua Siow Lek apabila Chua Siow Lek tidak pernah menyalahkan orang lain atas perbuatan yang dibuatnya. sendiri makan sendiri tanggung lah.

Semalam Pas sudah membuat sembahyang hajat di stadium Malawati Selagor , silat untuk apa  kuarang pula penulis pasti , namun jika solat untuk menunjukkan kebenaran , Insya alah kita nanti akan  dapat melihat kebenaran nya jika Allah memakbulkan doa penyokong Anwar Ibrahim ini. Kita tunggu saja bala yang akan menimpa. Harap Allah SWT akan menurunkan dan menunaikan  doa mereka ini segera.Yang takut selarang adalah Anwar Ibrahim, tapi kerana mahu meyakinkan kawan kawannya Anwar turut serta dalam majlis berkenaan tetapi tidak tahu sama ada  Anwar benar benar berdoa untuk Allah SWT menunjukkan jalan kebenaran atau sekadar meminta jangan  dirinya ditimpa bala.

GELARAN DATO' SERI ANWAR IBRAHIM DITARIK BALIK?

Malaysiakini , nampak sangat daif dan barua kepada parti pembangkang. Dalam isu Vedio Porno Anwar Ibrahim Malaysia kini bukan  cuba menghuraikan isu sebenar dan merungkai skandal Anwar tetapi mereka cuba menekan  Dato T , tro yang mendedahkan isu ini.

Mereka tidak  mengikut etika kewartawanan tetapi berat kepada  kepentingan politik dan penyiaran berita palsu untuk kepentingan parti pembangkang yang membiayai mereka. Kini mereka menyerang RTC dan dua lagi dato' mengharapkan agar  gelaran Dato' ditarik balik. Kecil sangat kesalahan mereka dan pangkat yang mereka miliki. Kenapa tidak menyarankan yang lebih besar seperti  Dato' Seri di tarik balik dari seorang peliwat dan juga pelakon handalan film Porno.

PARTI LUAR MAHU TAWAN SARAWAK - PAS TERUS DIPERLEMBUKAN OLEH PKR DAN DAP !!

Hanya enam kerusi dari hampir 71 kerusi di pertandingkan di Sarawak. Apakah Pas tidak rasa terhina diperbodohkan macam lembu untuk kepentingan politik dua lagi kaki buli dalam pakatan haram di Sarawak. Enam kerusi , tidak kah terasa bodoh, kalau menang kesemua kerusi pun hanya lah bagai melukut tepi gantang, Ada macam tak ada. Pas terus tersumbat mulut mereka dan tidak dapat berkata apa apa. Pas dah jadi bodoh, Agak - agak lah kalau 25 kerusi ke sedap lah sikit,

Sudah lah di semenanjung juga jadi lembu kepada DAP dan PKR , sampai bila kah Pas ini akan diperlembukan oleh PKR dan DAP.PKR adalah sebuah parti baru dan Pas sudah lama , hanya dapat enam kerusi sahaja. kalau boleh menang semua , kalau kalah semua , apa yang tinggal. Jadi barua tukang maki hamun orang Islam lain sahaja lah kerja Pas ini. Dosa mereka dapat tapi yang gembira dan gah PKR.

DAP dan PKR sekarang sedang menjadi serigala yang tamak dan haloba dan kedua dua parti ini berangan angan kononnya mahu jadi pemerintah,Kedua dua parti ini tidak boleh berlebih kurang . Keduanya merasakan mereka lebih hebat, namun semuanya adalah bagaikan saudagar mimpi sahaja, rakyat Sarawak tidak mungkin akan membenarkan Anwar Ibrahim atau Lik Kit Siang memerintah mereka. Kedua dua ini, malahan Pas juga adalah parti luar yang berangan angan besar di bumi Kenyalang,

Monday, 28 March 2011

Puak pembangkang gagal mencapai kata sepakat keatas pembahagian kerusi

DAP dan PKR tidak dapat mencapai kata sepakat  dan rundingan mengenai pembahagian kerusi gagal apabila DAP langsung tidak mahu  beralah  membahagikan kerusi milik mereka kepada DAP. Walaupun Anwar Ibrahim adalah pemimpin pertama Pakatan Rakyat  namun  dirinya tidak dihormati dan tidak diangkat sebagai pemimpin utama.Baru kerusi di Sarawak sudah tidak dapat mencapai kata sepakat , bagaimana kalau mereka menang siapakah yang  akan memimpin Sarawak.

PAS  boleh main tepi, Pas  sebenarnya tidak ada  aura dan juga daya tarikan yang boleh menarik rakyat di Sarawak mengundi mereka.

Puncak konflik PKR-DAP berterusan apabila PKR bertegas mahukan 52 kawasan DUN, DAP 18 kawasan DUN dan PAS 6 kawasan DUN. Sebuah lagi parti, SNAP juga berkonflik dengan PKR yang mahukan 40 kawasan DUN. Susulan dengan itu, konflik PKR-DAP-SNAP-PAS ini memerlukan SPR mewujudkan 106 kawasan DUN di Sarawak berbanding ketika ini hanya 71 kawasan DUN sekiranya hendak memenuhi tuntutan Pakatan Pembangkang.

Konflik pertindihan kawasan DUN ini sudah bermula pada awal tahun lepas dan sehingga kini masih belum diselesaikan. Kemunculan SNAP pada pertengahan tahun lepas yang menyertai Pakatan Pembangkang telah merumitkan lagi hubungan mereka. Akhirnya, konflik ini tiada kesudahan dan menyaksikan hubungan Pakatan Pembangkang renggang dan tidak mampu untuk bekerjasama antara satu sama lain.

DAP menganggap PKR sebagai sebuah parti yang melampau. Bagi betis nak peha pula.

Panas berasap - Rumah Azmin Azmin dikepung Polis malam tadi dengan komando dan kereta kebal?

Timbalan Presiden PKR Azmin Ali diberi notis lewat malam tadi mengarahkan beliau bertemu dengan polis pagi ini, dipercayai berhubung kekecohan ketika majlis pelancaran “Datuk Najib Altantuya (DNA)” di Taman Melawati dekat sini, Jumaat lalu.

Kenyataan media PKR yang dihantar tengah malam tadi menyebut, rumah beliau di Ampang dekat sini turut dikepung polis.

“YB Azmin Ali, Timbalan Presiden PKR dan Ahli Parlimen Gombak memaklumkan rumahnya sedang dikeliling pihak polis,” kata kenyataan media ringkas PKR.

“Buat masa ini belum ada maklumat lanjut,” katanya.
Sementara itu, Pengarah Komunikasi PKR Nik Nazmi Nik Ahmad menerusi akaun Twitternya pula berkata,  “polis sedang mengepung rumah @Azminali sekarang.”

Akaun Twitter PKR Wilayah Persekutuan pula menyebut: “@AzminAli diminta lapor diri ke balai polis esok (hari ini); isu ceramah 25/3 tiada permit. Mengikut sumber beliau mungkin akan ditahan.”

Nota: Sebenarnya rumah Azmin tidak dikepong polis , mereka hanya datang untuk hantarkan notis untuk Azmina  hadir ke balai polis pagi ini. Biasalah Nik Nazmi orang kuta PKR ini suka buat kecoh dan  membesarkan sesuatu yang tidak ada untuk menarik perhatian, Mana ada kerreta kebal mana ada komando.Polis biasa sahaja.

Seks depan belakang dah jadi perkara biasa bagi PAS dan PKR

Cakap apa saja , buktikan lah siapa saja , mereka tidak kan mempercayai kerana terlalu taksub dan kerana terlalu percaya dengan apa yang Anwar katakan. Jangankan pengikut biasa yang memang sukar kita salahkan. Pemimpin PAS juga terpengaruh dengan Anwar. Nik Aziz boleh buang Negara Islam gantikan Negara berkebajikan hanya kerana mahu bersama sama pakatan Anwar dan DAP.Memang hebat Anwar!! Bukan seorang atau dua ulamak dalam Pas. Bukan calang calang orang dalam Pas tetapi mereka tetap berkongsi kebodohan yang sama apabila mengkitirafkan Anwar Ibrahim lebih tinggi martabatnya dari Nik Aziz.

Nik Aziz  terpaksa buang bunting bunting yang dahulu tertulis ulamak tiang kepimpinan. Apakah Anwar adalah ulamak yang tersohor sehingga  boleh menjadi pemimpin ulung dan pemimpin utama PKR.PAS yang begitu lama bertapak di persada politik tanah air sebagai parti pembangkang kini menjadi sebuah parti yang paling kerdil dan hanya lah sebuah parti untuk membantu PKR dan DAP melengkapkan pengkhianatan mereka terhadap Melayu. Pas bagaikan melukut di tepi gantang  hanya menjadi boneka boneka dan menjadi bahan ketawa parti parti DAP dan PKR.

Hari ini PAS juga menjadi penipu, terlalu banyak yang Pas menipu. Pas kini terpaksa menipu untuk Anwar Ibrahim. Pas terpaksa menipu bagi menyelamatkan Anwar Ibrahim sama seperti apa yang Wan Azizah lakukan.MAHUKAH ORANG ORANG ORANG PAS INI BERIMAMKAN ANWAR JIKA BERJEMAAH?.Mereka sebenarnya tahu apa yang berlaku dan ada yang sudah mula merasa sangsi dan ada yang kini mula membuka mata tetapi hanya mampu membisu. Wartawan HARAKAH dan MALAYSIA KINI juga yang bertemu dua orang bloggers pro UMNO MNGAKUI BAHAWA DALAM VEDIO BERKENAAN ADALAH ANWAR.baca sini

Terbaru Mat Sabu dan Mustapha Ali juga sudah tonton. Tentu Mat Sabu pun teruingat peristiwa beliau dengan isteri kawannya di bilik sebuah hotel di Kota Bahru. Sampai hari ini mereka keluar dari bilik tayangan terus balik dan membisu. seandainay  dalam vedio itu bukan Anwar , sah sah dah mereka akan berkokok dalam masa  15t minit. Kita lihat nanti gamak kah Mat Sabu menipu dala ceramahnya.

Sunday, 27 March 2011

Anwar mahu gunakan benteng rakyat sebagai perisai untuk selamatkan dirinya !

Anwar  tidak ada cara lain lagi untuk menyelamatkan kerjaya politik beliau kerana semua bukti kini telah terdedah. Semua kawan kawan nya telah meninggalkan Anwar. Mereka kini sudah tidak lagi mahu  bersubahat dan enggan lagi  bersama sama Anwar menghasut rakyat dan menghancurkan keharmonian rakyat Malaysia yang kian lama hidup harmoni.

Anwar tidak ada pilihan lain , mempengaruhi rakyat supaya bangun menentang undang undang yang akan menghukum Anwar. Anwar perlu lakukan sesuatu untuk mengelakkan beliau dihukum oleh undang undang negara kerana bukti telah wujud dan pasti Anwar tahu tempatnya kini adalah Sungai Buluh,

Anwar mengerakkan semua jenteranya untuk bangun dan membakar jiwa rakyat yang masih boleh ditujunya. Inilah harapan terakhir Anwar, Jika ini gagal bermakna Anwar akan menjadi penghuni  Sungai BuLuh sekali lagi dan jika ini berlaku, Anwar akan menghabiskan sisa kehidupannya bukan di Putrajaya tetapi di Sungai Buluh.

Kita juga melihat bagaimana Anwar mendesak laman web Malaysiakini untuk menghasut  pembaca ditahap maksimum yang membayangkan betapa Anwar ini  sedang terdesak. Rakyat perlu bangun dan menentang kerajaan di jalanan. Api yang dibakar ini mula terbakar apabila beberapa orang ahli AMK mula membuat kacau ketika ceramah  Anwar yang dia adakan di Gombak  dan mengharapkan agar ianya merebak. namun pihak polis sempat bertindak untuk memadamkan api reformasi yang cuba di tiupkan kembali oleh Anwar Ibrahim.

Inilah Anwar Ibrahim seorang pemimpin yang tidak demokrasi , yang akan bertindak dengan cara keganasan jika matlamat dan cita cita mereka tidak tercapai.Kepada pembaca jangan lah kita muda terpedaya dengan tipu muslihat Anwar yang mahu menghancurkan ketenteraman negara.

Jom kita boikot Malaysiakini

Datuk Seri Anwar Ibrahim enggan mengulas persoalan di mana beliau berada antara pukul 9.20 malam sehingga 11.38 malam pada 21 Februari lalu ketika satu video aksi seks yang didakwa melibatkan pemimpin pembangkang dengan seorang pelacur dari China dirakamkan.

Anwar yang ditemui pada majlis jamuan teh di Permatang Pasir di sini hari ini hanya mengelak ketika ditanya pemberita mengenai kesahihan fakta bahawa beliau bersama keluarga sedang mengemas kini laman sosial Facebook dan Twitter ketika video itu dirakamkan.

Sebaliknya, Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu sekadar mengajukan persoalan lain sebaik ditanya mengenai polemik terbaru itu.

‘‘Saya tidak akan menjawab soalan itu tetapi saya ingin mempersoalkan kenapa mereka yang berada di sebalik (pengedaran) video tersebut tidak ditahan,” katanya.

Muka depan bertajuk ‘Di manakah Anwar Ibrahim?' yang disiarkan Utusan Malaysia hari ini menimbulkan persoalan di mana Ketua Pembangkang itu antara pukul 9.20 malam sehingga 11.38 malam pada 21 Februari ketika satu video seks tersebut dipercayai dirakamkan.

Persoalan itu timbul apabila Anwar yang mengadakan sidang akhbar pada 22 Mac lalu menolak dakwaan menyatakan beliau terbabit dalam aksi video seks tersebut.

Menurut laporan akhbar Nanyang Siangpau, Anwar pada sidang akhbar itu telah mengemukakan dua fakta yang membuktikan beliau tidak berada di tempat video seks tersebut dikatakan dirakamkan, sebaliknya bersama keluarga serta sedang mengemas kini laman sosial Facebook dan Twitter.
Selain Nanyang Siangpau, beberapa portal berita dan blog turut melaporkan mengenai Anwar yang tidak ‘tweet’ pada waktu berkenaan.

Penulis blog Minda Intelek Melayu (M.I.M), Dr. Novandri Hasan Basri menimbulkan persoalan yang mana pada sidang akhbar itu, tidak ada seorang pun mengaku berada bersama Anwar ketika tarikh dan waktu video seks itu dikatakan dirakamkan.

Dr. Novandri turut mempersoalkan kebenaran Anwar menggunakan Twitter pada waktu video seks tersebut dirakam memandangkan akaun laman sosialnya itu didapati ‘senyap’ kira-kira dua jam iaitu dari pukul 9.20 malam sehingga 11.39 malam sedangkan Anwar adalah pengguna Twitter yang aktif dan sering kali ‘tweet’ serta menjawab soalan-soalan pengikutnya.

Anwar juga menyangkal dakwaan bahawa hubungannya dengan isteri, Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail serta anaknya, Nurul Izzah retak berikutan isu video seks berkenaan.
Selain itu, Anwar turut menafikan laporan bahawa Wan Azizah ada meminta salinan video seks berkenaan seperti yang didakwa oleh Shazryl.

‘‘Dia (Wan Azizah) tidak pernah melihat video seperti itu sepanjang hidupnya dan dia telah menegaskan bahawa dia tidak berminat untuk menontonnya,” katanya.

Nota: Walaupun Malaysia kini menjawab bagi pihak Anwar , persoalannya kenapa bukannya Anwar yang menjawab , pengikutnya telah mereka jawapan dan menjawab di Malaysiakini. Malaysiakini jika kita amati begitu ketara cuba membakar semangat pembaca untuk bangun memberontak dengan banyak mencetak komen FB pro Anwar di laman mereka .  jom kita boikot Malaysiakini.

Saturday, 26 March 2011

Nurul dan Kak Wan sudah terkantoi sekali tak malu ke nak terkantoi lagi.

 
Sampai hari ini Anwar masih belum menyaman orang yang kenakan dia dalam vedio Porno . Biasanya  untuk melepaskan diri dan mengatakan beliau tidak bersalah , Anwar akan menyebut perkataan saman dahulu. Apa pun kata penyokong Anwar , kata produser film terkenal penerbit  filem terkenal, mereka telah  mengesahkan bahawa untuk memalsukan video sepanjang 20 minit amatlah mustahil dilakukan.

 Oleh itu cara yang paling mudah untuk membersihkan nama Anwar Ibrahim dan menafikan beliau ialah pelakon utama dalam video seks itu ialah menyuruh isteri dan anak kesayangan bersumpah bahawa Anwar Ibrahim ada bersama-sama mereka dan tidak terlibat ketika waktu video seks itu dirakam.

Kerana ini satu  jalan mudah lagi yang Anwar lakukan untuk melepaskan dirinya dengan mengaku bahawa beliau  ketika itu berada di rumah. Siapa mahu percaya lagi, Pernah dalam sidang akhbar Wan Azizah apabial bila ditanya mana Anwar sewaktu kejadian menyudu Saifol, Wan Azizah suruh tanya polis kerana gagal menjawab dan Nurul Izzah mencelah mengatakan Anwar bersama mereka di rumah. Anwar pula berkata dia sedang bermusyuarat di kondo sebelah kerana cctv merakamkan beliau berada di kondo waktu Azizah dan Nurul kata ayahnya di rumah.

Terbaru dari MIM,
Kemana anwar selama 2 jam apabila twitternya senyap dari 9.20 hingga 11.38. Ini tlh didedahkan oeh blog Dr Novandry. MIM. Menurut Anwar dia di rumah update. FB tetapi FB nya pula last updated 9.20 mlm dan menjawab semula.baca sini

BN Job Fair PWTC 25 March - 27 March anjuran Pemuda BN Malaysia

Dato' Rosnah antara pemimpin BN yang telah  ahdir dalam majlis perasmian BN Jon Fair  di PWTC anjuaran Pemuda BN yang telah dirasmikan  oelh Perdana Menteri Dato' Seri Najib Tun Razak semalam.

Friday, 25 March 2011

Cukup ke hukuman setahun sahaja kes buang bayi ?

TAMPIN 24 Mac - Seorang wanita bersama bekas suaminya dihukum penjara setahun selepas mengaku bersalah di Mahkamah Majistret di sini hari ini atas tuduhan membuang bayi mereka yang baru dilahirkan.

Hukuman ke atas Norsharifah Diana Shafee, 27, Suhaimi Mohd. Yusuf, 30, dijatuhkan oleh Majistret Nur Shafrida Hashim.

Turut menerima hukuman yang sama, seorang rakan mereka, Norfaridah Maryelah, 26, apabila mengaku bersubahat dengan pasangan terbabit untuk membuang bayi itu.

Norsharifah Diana dan Suhaimi didakwa meninggalkan anak kandung mereka itu dengan niat membuangnya di depan sebuah rumah kosong di Kampung Sungai Dua, Air Kuning Selatan kira-kira pukul 6.40 pagi, 10 Ogos 2010.

Mereka didakwa mengikut Seksyen 317 Kanun Keseksaan yang boleh dihukum penjara tujuh tahun atau denda atau kedua-duanya sekali, jika sabit kesalahan.

Sementara itu, Norfaridah didakwa mengikut Seksyen 109 Kanun Keseksaan yang boleh dihukum penjara tujuh tahun atau denda atau kedua-duanya sekali, jika sabit kesalahan.

Mengikut fakta kes, Norsharifah Diana melahirkan bayi tersebut di dalam bilik air di rumah Suhaimi di Kampung Parit Buloh, Air Kuning Selatan dekat sini dengan dibantu oleh bekas suaminya itu dan Norfaridah.

Mereka kemudiannya memandikan bayi itu dan membalutnya dengan sehelai kain sarung sebelum ditinggalkan di sebuah rumah kosong.

Bayi malang itu bernasib baik apabila seorang wanita yang kebetulan lalu di situ sejam kemudian menyelamatkannya dan membuat laporan polis.

Pendakwaan dilakukan oleh Timbalan Pendakwa Raya, Mohamad Zahid Ahmad sementara Norsharifah Diana diwakili peguam K. W. Teoh.

Nota: Apa kata kalau tidak ada orang jumpa bayi ini ,  apa akan terjadi. cukupkah hanya setahun
Suhaimi dan Norfaridah pula tidak diwakili peguam.

Ini ke gambar perempuan yang anwar langgan? Kenapa Haji Hadi dan Nik Aziz tak boleh jadi suruhanjaya bebas ?

Hebat kalau Wan Azizah,  Nik Aziz , karpal Singh danj uga Haji Hadi dilantik menjadi suruhanjaya  bebas untuk menyiasat kesahihan vedio Anwar langgan pelacur. Mereka akan  di bawa ke Carcosa untuk melihat tayangan  berkenaan. Jadi  pesuruhjaya bebas tentu kena tenguk berulang ulang kali untuk menentukan bahawa ianya sahih atau tidak .

Tenguk dua kali macam Chegu Bard itu bukan sebab nak tenguk kesahihan . mana boleh tenguk dua kali dan  tahu  bahawa  vedio itu sahih. Itu nak tenguk sebab syok saja.

Kalau Nik Aziz ngan Haji Hadi duduk sebelah Karpal Singh sebaris dengan Wan Azizah,  Tentu yang melihat hanya Haji Hadi dan Nik Aziz sahaja, Karpal dan Wan Azizah akan tenguk Nik Aziz dan Haji Hadi, Tenguk kain mereka yang berkhemah. Eloklah gugurkan Nik Aziz dengan Haji Hadi . Ada satu blog pula telah menyiarkan gambar perempuan Cina  seksi . apakah ini perempuan yang dilanggan oleh Anwar ? cuba klik sini

Thursday, 24 March 2011

Che Gu Bard report kat Wan Azizah , memang dia Puan Seri !!!! Dua Kali saya tenguk

Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail menafikan khabar angin mengatakan beliau ada meminta untuk menonton video seks yang dikaitkan dengan suaminya Datuk Seri Anwar Ibrahim yang melakukan hubungan seks dengan seorang wanita tidak dikenali. 

Tetapi sebelum itu Wan Azizah ada menghantar sms kepada Datuk Shazry bahawa dia mahukan salinan video itu dan hendak lihat sendiri

Apabila dinasihat oleh beberapa pemimpin kanan beliau menukarkan keputusan untuk tidak mahu melihat video seks Anwar itu kerana jika dilihat benar-benar Anwar sudah semestinya huru-hara akan berlaku.

Dr Wan Azizah juga ada menghantar “wakil” iaitu CheGu Bard dan melalui khidmat pesanan ringkas (SMS) meminta mahu menonton video itu.

 “Demi membersihkan namanya Anwar Ibrahim Wan Azizah diminta mendesak Anwar bersumpah yang dia tidak terlibat dalam video seks itu. Rakyat Malaysia sudah bosan dengan taktik Anwar yang selalu berdolak-dalih dalam apa saja kes yang dia terlibat
Nota: Kenapa Wan Azizah tukar pendirian, apa yg cik gu Bard report kat Wan Azizah sampai dia tenguk dua kali. Tentu Cikgu Bard report "Memang dia..... Puan Seri sampai dua kali saya tenguk"

Kak Wan Kena Check HIV ?

Seharusnya  Anwar menyaman hotel Spa yang mana dia melanggan perempuan Cina itu kerana berniat jahat dan telah merakam banyak kali gambar adegan porno Anwar, ini bermakna bukan lah sekali Anwar  lakukan kerja kerja  sebegini. Banyak lah lagi gambar gambar yang disimpan.

Percaya lah pihak polis pasti akan menyerbu kedai ini dan pasti pihak polis akan dapat banyak lagi  vedio vedio Porno Anwar Ibrahim. Ini rupanya kerja Anwar selama ini.Lepas lubang kencing bilas dengan lubang taik , balik parking pulak kat Kak Wan . Aduhhhh ..Kak Wan apalah lah malang nasib Kak Wan. Adalah lebih baik Kak Wan pergi buat pemeriksaan di Klinik pakar. Bukan pemeriksaan untuk beri DNA tapi untuk HIV.

Kak Wan , Kes Saiful pun  Anwar sudah nak kantoi. Anwar sekarang kena bawa saksi untuk mempertahan akan diri. Kak Wan juga akan masuk dlamaR kandang saksi nanti kena bagi tahu bahawa Anwar baik , Anwar selalu makan kat rumah macam orang rakus , Anwar tak makan luar baik makan lelaki atau makan perempuan.

INII KATA PAPAGOMO:

Datuk Shazryl Eskay setelah memaklumkan bahawa Jam Anwar Ibrahim telah di temui lalu pergi ke bilik hotelnya dan membuat pemeriksaan di rak TV sepertimana beliau menjalankan pemeriksaan di Bilik Anwar Ibrahim gunakan.Tekaan Datuk Shazryl Eskay tepat apabila mendapati bahawa bilik beliau juga mempunyai Perakam CATCH yang sama sepertimana yang di jumpai dalam bilik Anwar Ibrahim.

Dan di sini lah bermulanya ingatan Datuk Shazryl Eskay bahawa sudah beberapa kali Kapten Pelacur menempatkan Anwar Ibrahim di bilik yang sama setiap kali Anwar Ibrahim datang. Maka dengan terbongkarnya Perakam CATCH yang di jumpai ini maka tidak mustahil sudah ada beberapa rakaman yang berjaya di rakam melalui perakam sebelumnya.

Datuk Shazryl Eskay yang waktu itu merasakan Aksi Video yang berjaya di rakam itu tidak lain dan tidak bukan adalah untuk memeras Ugut Anwar Ibrahim pada satu masa akan datang. Tak Mustahil Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri dan pada waktu itulah Video Porno Anwar Ibrahim akan tersebar yang mana akan menjatuhkan maruah Malaysia sebuah negara Islam di Mata dunia.

Lain lain mengenai penjelasan akan Perjuangan Datuk Shazryl Eskay boleh anda layari di dalam You Tube di Bawah ini dan boleh nilaikan sendiri apa yang di katakan Datuk Shazryl Eskay.

PUTERI SUKA INI - JOM BACA DAN TGK SKETSA PUTERI


Salam 2 all.


Kelihatan ramai yang syok sembang cerita videoseksual Datuk T sejak semalam. Malahan ada yang menyatakan teman sendiri tekah membuat pertuduhan keatas manusia yang ditabal isterinya sebagai anugerah tuhan melalui kenyataan yang disiarkan oleh televisyen! Na'uzubillah, begitu bebal dan pendek aqal manusia zaman kini!

Teman telah membuat kenyataan jelas didalam blog semalam, yang terang-terang teman katakan kita semua perlu berhati-hati. Ini isu besar. Teman tak pernah kata pun Jantan-X tu Anwar, apatah lagi menuduh dia Jantan-X yang "menyudu" dalam videoseks itu. Sebenarnya kenyataan teman kepada media ialah, "mengikut kenyataan rakan-rakan yang sudah melihat videoklip tersebut, memang sah orangnya!" Cuma media siarkan bahagian "memang sah orangnya", tapi ayat awal tak keluar. Alhamdulillah dan nasib baik teman sudah buat kenyataan melalui penulisan di blog sebelum siaran tivi keluar, yang jelas membuktikan pendirian teman dalam isu ini.

Tapi malangnya ada segelintir badut ingusan mana tak tahu, yang baca kenyataan teman pun tak, terus main terkam hanya kerana dengar kenyataan ditelevisyen. Dengar cerita dulu sampai nak buang tivi, tak mahu dengar dah. Kapior lah, pasik lah!!! Tapi rupanya percaya gobloq jugak! Bacalah dulu kenyataan teman sendiri yop. Yang mike nak pergi dengar tivi sahaja buat apa, kenyataan teman terang tertulis didalam blog. Nak kata bodoh dia sekolah, nak kata sekolah cakap macam orang terencat aqal..gobloq dong!!!

Sebenarnya tiada siapa pun yang membuat apa-apa kenyataan mengaitkan Anwar dengan video seks itu. Semua media, termasuk pro pembangkang tak sebut langsung nama manusia yang ditabal isterinya sebagai anugerah tuhan ini sebagai Jantan-X tersebut. Tau-tau dia sendiri bukak pekung dengan buat kenyataan akhbar menafikan dia Jantan-X dalam videoseks tersebut. Takde angin takde ribut, yang mike nak melenting tak tentu pasal tu apa ke he yop! Yang si bini pun, tengok video tu pun tak lagi nak melenting pasal apa. Tengoklah dulu, kot mike boleh cam "sudu" Jantan-X tu!!!

Apa yang teman musykilkan ialah kenapa Anwar begitu cepat dan tangkas menafikan. Jantan-X dalam videoseks tersebut. Siap bukak baju nak tunjuk perut lagi. Siap buat repot polis lagi. Anwar Berahim buat repot polis? Aik, kata tak percaya polis, polis jahat, polis jeles, polis dengki, polis pukul, polis itu polis ini. Anak pompuan dia siap tuduh ni negara polis lagi! Tiba-tiba dengan langkah bak Hang Buah dia berpencak membuat repot polis! Dengar cerita ramai polis menangis kerana terkejut Anwar repot polis minta polis siasat!! Ini tanda kiamat dah dekat ke yop?!
Kalau Anwar begitu tangkas & cepat bak kilat membuat penafian Jantan-X dalam videoseks tu bukan dia (walaupun takde sape tuduh dia pun) sampai bukak baju tunjuk perut, teman cabar Anwar buatlah penafian airmani DNA Jantan-Y dalam dubur Saiful dengan memberikan sampel setitik darah dia!!! Berani Anwar? Ke nak pegang patua Sheikh Karpal PooSingh tak boleh bagi DNA???

Sebenarnya inilah isu besarnya. Isu DNA. Ini muslihat politik kotor untuk mengalih isu DNA. Rakyat mahu tahu siapa Jantan-Y itu. Ulama' PAS nak tahu! Ahli PAS pun nak tahu! Ustad PAS pun nak tahu! Dan seluruh rakyat mahu tahu kenapa Anwar liat dan susah sangat nak bagi sampel darah untuk DNA dia? Apa yang dia takut sangat?

Dan teman maklumat sahih Anwar paling takut kerana sudah ada desakan daripada ulama' dan akar umbi PAS yang memberi katadua supaya Anwar serahkan darahnya untuk ujian DNA, dengan amaran jika tidak diberi mereka akan desak PAS kaji balik hubungan dengan Anwar dan Pakatan syaitan dengan DAP! Itu yang Anwar ketar lutut yop!

Kalau tidak, apa ke hal Anwar tiba-tiba nak mengaku dia bukan Jantan-X dalam videoseks itu. Sekali lagi teman nak tegaskan, tidak ada sesiapa pun yang menuduh Jantan-X itu Anwar. Dia sendiri yang buka pekung mengaku! Siap tunjuk perut yop!!! Ini kerja gila babi yop, babi gila pun tak buat kerja macam ni!!!

Dengan membuka pekung dia bukan Jantan-X, teman tahu Anwar cuba meraih simpati rakyat, sekaligus menutup isu DNA airmani yang bertakung dalam dubur Saiful. Sebenarnya Anwar sudah jem giler. Dia dah tak tahu nak jawab dan putar macam mana lagi isu DNA ini. Dia sudah kekeringan kelentong dan kelentang. Teman kenal sangat Anwar ni yop! Jadi isu Jantan-X dalam videoseks ini cukup menguntungkan Anwar! Apa lagi yop, dia putar abis lah isu ni. Apatah lagi esok 22 Mac 2011, Mahkamah akan buat keputusan tentang permohonan Pendakwaraya untuk sampel darah Anwar diserahkan buat ujian DNA. Isu videoseks ini jalan keluar yang terbaik untuk Anwar!

Bolehkah mike percaya isu Jantan-X menyudu dalam videoseks tu dikatakan perbuatan kerajaan. Masuk akai ke yop? Berapa lama nak kena bohong dan kelentong yop? Orang yang menamakan diri dia Datuk T tu kata dia kawan Anwar. Dia yang diminta Anwar ambil jam yang tertinggal dalam bilik hotel tempat menyudu" tersebut. Kawan Anwar ni yang jumpa video tu. Kawan Anwar ni yang buat kenyataan akhbar tu. Kawan Anwar ni yang tunjuk videoseks itu kepada wartawan. Kawan Anwar ni yang ugut Anwar supaya letak jawatan. Kawan Anwar ni juga yang kata setelah melihat video itu dia yakin Anwar tidak layak menjadi pemimpin. Kawan Anwar ni yang desak dia dan bini dia supaya berundur. Itu semua dibuat oleh Datuk T iaitu kawan Anwar sendiri. Takde kena mengena dengan sesiapa pun, apatah lagi Kerajaan.

Macam dalam kes Saiful. Dia yang interbiu Saiful. Dia yang bagi kerja kat Saiful. Dia yang bayar gaji Saiful. Dia yang bawak Saiful ke Hong Kong, Bangkok dan Singapura. Dia yang yang didakwa "mengunyitkan" Saiful. Tup..tup..YAB Dato' Sri Najib yang salah. Cakap tu biarlah pakai otak sikit yop. ALLAH bagi otak bukan suruh buat sup, tapi suruh berpikior yop oi!!! Pakailah otak tu sikit.


Pada teman, isu videoseks ini adalah masalah peribadi diantara Datuk T dengan Anwar. Biar mereka selesaikan. Samada videoseks tu tulin ke, atau palsu ke, ori ke, Petaling Dtreet ke, atau memang Jantan-X itu Anwar ke, itu bior dema setel sama dema yop. Dan Anwar pun dah buat repot polis, biar Polis siasat. Kalau betul terbukti Jantan-X itu Anwar, biar pihak berkuasa ambil tindakan.

Yang penting sekarang ialah; Anwar wajib berikan sampel darah dia untuk ujian DNA bagi menentukan siapa Jantan-Y yang mengunyitkan Saiful dan meninggalkan airmani bertakung dalam karung Saiful!!! Period!!! Full stop!!!

OK yop, ada mengarti kah itu semua? Pokok pangkalnya, isu besarnya ialah bukan siapa Jantan-X dalam videoseks itu, tetapi siapa Jantan-Y yang "mengunyit" Saiful dan menakungkan airmaninya dalam karung Saiful! Jawapannya ada pada Anwar Ibrahim. Hanya dengan setitik darah, kebenaran & keadilan pasti akan terbukti.

Adios amigos, grasias senor.

Wallahua'lam & Wassalam.

 Zulkifli Bin Noordin
Selasa
17 Rabiu'l Akhir 1432
22 Mac 2011


*Gambar Mr T dari the A-Team. Dia belum dapat Datuk lagi yop, kalau tak agaknya dia akan difitnah sebagai Datuk T ;))
-  SKETSA PUTERI DI ATAS KOLUMN INI.

HUTANG DI BAYAR HUTANG KATA DAUD KILAU TAPI KALI INI HUTANG DENGAN FAEDAH SEKALI - RAHIM THAMBY CHIK

Ramai pemimpin pembangkang  yang berkerumun untuk bersama Anwar kerana mendapat tahu satu lagi siri pendedahan tentang skandal sek Anwar didedahkan, Wan Azizah kali ini terpaksa berhadapan dengan satu  skandal yang lebih besar kerana kali ini jelas Vedio yang menayangkan  aksi ghairah ini  tetapi menjijikkan adalah seorang pemimpin  parti pakatan rakyat. 


Macam mana lagi nak selamatkan Anwar ni, apa lagi nak tipu.

Azizah menafikan  tetapi jauh di lubuk hatinya mungkin  berkata. Ya Allah ya tuhan ku kuatkan lah iman ku , berilah aku kesabaran kerana sesungguhnya apa yang aku nampak ini sememangnya dia, punggung , badan  dan perut adalah perut dia, 


Apa yang terpancut juga adalah benih yang sama dengan benih yang telah menjadi anak anak ku. Kini benih ini ditabur merata rata,Apakah salah ku dan apakah dosa ku. Suami ku  sebenarnya sakit.


Seperti yang sudah kita ketahui Datuk T adalah tiga Datuk  Tan Sri Rahim Thamby Chik, Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan Datuk Shuib Lazim. 

 
Rahim adalah bekas ketua Menteri Melaka , Eskay seorang ahli perniagaan  Shuib adalah bendahari  NGO Perkasa.
Tidak banyak yang diketahui mengenai  Shuib melainkan jawatanya dalam  Perkasa. 

Eskay pernah menjadi duta di Hatyai dan terlibat dalam project jembatan bengkok yang dibatalkan.
Difahamkan  Eskay adalah orang kuat Tun Dr.Mahathir Mohamad, tapi sebenarnya beliau adalah orang dalam Anwar Ibrahim untuk  waktu yang panjang,

Hubungan beliau intim dengan Anwar sewaktu Anwar  menjadi Timbalan Perdana Menteri. Raja Petra juga dikatakan pernah mendapat layanan baik di Langkawi oleh  Eskay. Apakah sebab Eskay ini  berpaling tadah dan mengenakan Anwar Ibrahim kali ini.

Rahim Thamby Chik musnah kerajaya dan politik beliau kerana Anwar Ibrahim. Anwar lah orang yang bertanggung jawab mendedahkan  skandal seks Rahim dan Rahim mengatakan beliau tidak pernah didapati bersalah atas tuduhan itu tetapi dipaksa untuk melepaskan jawatan.Inilah masanya untuk Rahim menuntut hutang dan faedahnya sekali dari segala perbuatan Anwar,

Macam mana nak tuduh UMNO Perangkap wei.....Nuaq gila sex wei ...nak tahu siapa buat baca lah...

Aduh mati lah aku kali ini Ajijah...... kawan aku dah makan aku.
Sebagaimana yang saya kata sebelum ini video seks Anwar Ibrahim muncul dari hasil kerja orang-orang dalam PKR sendiri.

Hari ini semuanya telah menjadi kenyataan apabila Dato Shazryl Eskay iaitu rakan karib Anwar muncul dan mengaku dia yang merancang semua itu.

Rahim Thamby Chik hanya mengatur tempat untuk tayangan kepada pihak media.

Orang yang sediakan tempat Anwar mengeram adalah Shazryl.

Orang yang sediakan perempuan dalam bilik sebelum Anwar masuk juga Shazryl.

Orang yang termasuk dalam rakaman tetapi cuba mengelakkan wajahnya dirakam kamera perangkap tersebut juga adalah Shazryl.

Orang yang diminta mencari jam tangan jenama omega milik Anwar di dalam bilik persundalan juga Shazryl.

Tetapi apabila kes ini muncul dua hari lepas, juak-juak Pas dan PKR pakat tuding jari kepada Umno dan BN. Yang menyediakan hidangan Shazryl, kawan Anwar. Yang sedap Anwar. Mala petaka Umno dan BN yang terima.

Hebat sangatkah orang Umno dan BN sehingga boleh tahu bila Anwar nak pergi mengeram dan bilik mana yang nak dipakainya untuk mengeram sehingga mereka boleh pergi awal-awal untuk pasang kamera ?

Siapa yang Anwar arahkan untuk mencari jam tangannya yang tertinggal dalam bilik persundalan tersebut ? Orang Umno dan BN kah ?

Semasa sidang media petang tadi, rakan karib Anwar yang diminta mencari jam tangan Anwar yang tertinggal dalam bilik tersebut, Datuk Shazryl telah memberitahu bahawa jam tangan Anwar yang berjenama Omega kini berada dalam simpanannya. Menurutnya, beliau akan menyerahkan jam tangan tersebut kepada pihak polis. DNA lagilah nampaknya...

Khalid Ibrahim dan Raja Petra pasti tersenyum riang melihat apa yang terjadi keatas Anwar sekarang. Hasrat mereka dan beberapa kerat lagi orang-orang PKR yang nak menyingkirkan Anwar dari PKR semakin menampakkan jalan yang cerah.

Sebab itu dalam hal ini Khalid Ibrahim tak campur sangat. Dia beri komen pun hanya sekadar melepaskan batuk di tangga. Difahamkan dia adalah antara orang yang terlibat bersama dengan Raja Petra dan Datuk Shazryl untuk menjayakan perkara tersebut. Sumber RBF on line.

Wednesday, 23 March 2011

Antara tanggung jawab dendam dan kebetulan - Rahim Thamby Chik (nak tenguk Video, jom ?....)

Bertambah rumit.Sudah ada pula yang mengaku bahawa  mereka yang membuat pendedahan untuk melenyapkan semua spekulasi. Apa juga pendedahan atau pengakuan , tunggulah esok Anwar pasti akan ada jawapannya apatah lagi  Rahim Thamby Chik sememangnya diketahui pernah dikenakan oleh Anwar Ibrahim dalam isu skandal dengan wanita muda. Skandal inilah yang telah menyingkirkan Rahim Thamby Chik dari kerusi Ketua Menteri Melaka.

Bagi P3 ini amat merumitkan kerana yang membuat pendedahan pun ada rekod. Tapi itu bukanlah yang perlu dijadikan perhitungan. Persoalan sekarang , siapa dalam vedio itu. siapa yang rakam kenapa dirakam , bukan hal yang penting.Yang penting betulkah orang itu yang melakonkan watak utama.

Ini juga ada kala tidak boleh pakai juga, kerana jumud Pas dan PKR bagi mereka, buktikan lah macam mana sekali Anwar lakukan perkara yang tidak baik mereka akan mempertahankan Anwar bermati-matian. Bukan mereka sahaja. Ulamak Pas juga begitu. Anwar ini sudah macam tuhan bagi mereka. Anwar ini tidak akan melakukan kesalahan bagi mereka . Kalau lakukan kesalahan pun Nik Aziz akan cuci segera.

Kita tunggu dan lihat sahaja. Apa kah seterusnya cerita ini. ini pula pengakuan Dato Shazryl .Ditanya sejauh mana beliau dapat menjamin ketulenan video itu, Shazryl secara bersahaja menjadi "saya sendiri ada dalam video itu" .Huh kalau dia dalam Vedio itu sekali sah sah dia tahu lah..bertambah pening.

Akhirnya Datuk "T" menjelma

Anwar kini di hujung pintu perangkap , tinggal nak masuk saja lagi !!!!!



Anwar tertekan sekarang apabila sekutu mahukan Anwar serahkan DNA. Anwar terpaksa berderama seperti yang pernah dilakukan dahulu , lari ke kedutaan Turki. Khabarbya sekarang jika dia mahu ke kedutaan Turki , kedutaan pun tak boleh terima Anwar lagi di sana. Lihatlah betapan hebatnya Anwar sanggup buat Vedio palsu nak alihkan isu liwat. Kita harap Pas jangan lah buta biji mata dengan menyokong peliwat dan seolah olah mahu melepaskan orang yang bersalah dan menafikan keadilan dan kebenaran.  Anwar kini sudah sampai di hujung perangkap. tainggal nak masuk saja lagi.Anwar ingat boleh memperbodohkan rakyat lagi. Sekali  menipu cukuplah . rakyat bukan bodoh.


Anwar cuba alih isu DNA

KUALA LUMPUR 22 Mac – Kepimpinan Pas di kalangan kumpulan ulama dipercayai telah memberi kata dua kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim agar menyerahkan sampel asid deoksiribonukleik (DNA) bagi membuktikan kebenaran.

Dua ahli Parlimen Bebas, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim dan Zulkifli Noordin mendakwa, maklumat yang diperoleh mereka juga memaklumkan jika Anwar enggan, maka kumpulan ulama itu akan mendesak Pas mengkaji semula hubungan dengan Parti Keadilan Rakyat (PKR).

Menurut Zulkifli, maklumat itu diterima mereka daripada rakan lama dalam PKR yang amat diyakini dan dipercayai kerana pernah beberapa kali memberi maklumat tepat sebelum ini.

“Oleh itu, Anwar dalam keadaan terdesak dan terpaksa mengalih isu. Apatah lagi keputusan permohonan pihak pendakwaan meminta Mahkamah Tinggi menggunakan kuasanya untuk mengarahkan Anwar menyerahkan sampel DNA ditentukan esok.

“Di sinilah video itu memainkan peranan,” katanya pada sidang akhbar di lobi Parlimen hari ini.
Beliau mengulas mengenai rakaman video aksi seks seorang pemimpin pembangkang dengan seorang pelacur asing di sebuah hotel di ibu kota seperti didedahkan akhbar hari ini.

Anwar telah mengadakan sidang media untuk menafikan pembabitannya dalam video berkenaan dan juga membuat laporan polis berhubung kes itu.

“Jangan kita terperangkap. Tiada siapa tuduh Anwar, tetapi dalam masa kira-kira tiga jam selepas pendedahan itu, beliau mampu buat sidang akhbar mendakwa bukan ‘pelakon’ video tersebut selain kata perut buncit. Dia kata tidak tengok, tetapi mana dapat maklumat?

“Selain itu, pagi ini beliau membuat laporan polis, perkara yang tidak pernah dilakukannya dalam tuduhan-tuduhan sebelum ini. Pada saya, kecepatan dan ketangkasan beliau bertindak sangat meragukan. Soalnya, mengapa dalam soal ini cepat bertindak, isu DNA pula lambat?” katanya.
Justeru, beliau mencabar Anwar untuk turut sama bertindak pantas menyerahkan sampel DNAnya bagi menyelesaikan misteri lelaki ‘Y’.

Sementara itu, Zahrain mempersoalkan kenyataan Anwar semalam yang mendakwa video seks itu timbul kerana beliau telah menang di mahkamah dalam kes liwat.
“Bukankah itu merupakan tindakan menghina mahkamah? Bagi saya, beliau bersikap double standard kerana pernah menggesa agar polis menangkap individu mendesak beliau menyerahkan DNA,” katanya

10 Dalil rengkas penipuan Anwar mengenai Vedio Sex rekaan beliau.

1. Tempat berlaku adegan  sex ini memangnya  bukan tempat yang ada klass bagi orang macam  Anwar, Mengapa Anwar mahu pergi ke hotel begini di Malaysia sedangkan dia tahu  jika  ke hotel begini  adalah satu penyakit dan biasanya tempat Anwar lakukan perkara  macam ini  di Hong Kong dan luar negara.

2. Anwar belum tenguk vedio , tapi dah tahu tarikh  peristiwa berlaku dan boleh membandingkan perutnya dengan pelakon berkenaan,

3. Hebat tiba tiba saja ada  kamera CCTV yang seolah olah memang tahu Anwar yang mahu melanggan gadis Cina berkenaan.

4. Tarikh Press Confrence adalah tarikh hakim mahu mengumumkan mengena  DNA dan sempena PRU Sarawak.

5 Isu DAN telah senyap sikit  diitutup oleh isu fitnah Vedio Anwar, Hebat Anwar mahu ubah fokus rakyat,

6. kata tak mahu buat laporan polis tunggu kesahihan vedio , Tiba tiba  buat laporan Polis.

7. Belum tenguk Vedio dah mengaku bukan diri nya.

8. Menuduh polis yang terlibat dalam pembikinan Vedio ini.

9. Malaysiakini ada menyebut  mereka ada menghubungi pasangan  Dato' T tapi tak berjawab. Mana mereka kenal dato' T dan mana mereka ada nombor dato T.

10.Dato' T ugut dia tinggalkan politik . ini milage bagi Anwar kononnya dia akan lawan tetap lawan,

Anwar akan buat roadshow atas isu yang dia buat sendiri kononnya dia di fitnah.

Tuesday, 22 March 2011

Ramai pula yang sangsi dengan Vedio lucah Anwar, katanya Anwar yang arah drama ini !!!

Permainan Politik siapa kah ini . Kemungkinan ini permainan Politik Anwar Ibrahim sendiri untuk membersihkan namanya dari isu liwat - Apa kata Khir Toyo - sila baca ini

Ini lagi satu hujah yang dikesan yang mula ragui isu vedio ini. - ini kata UMNO-Online

Ketika PKR, Pas dan DAP sedang sibuk dengan Buku Jingga mereka, tiba-tiba muncul pula Video Jingga semalam.

Kemunculan Video Jingga tersebut tersebut sungguh mengejutkan dan banyak menimbulkan persoalan di kalangan orang ramai.

Persoalan utamanya, siapa punya kerja yang rakam video itu ?

Siapa Datuk T ?

Apa hubungan Datuk T dan Anwar kerana dia diarahkan untuk mencari jam tangan Anwar ?

Saya tidak berapa mempertikaikan adengan dalam video tersebut. Ini kerana adengannya memaparkan gambar lelaki Y sedang melakukan hubungan seks dengan perempuan.

Lelaki lakukan hubungan seks dengan perempuan perkara biasa, kerana lelaki lawannya perempuan dan perempuan lawannya lelaki. Bukan saya bermaksud nak menghalalkan yang haram. Yang haram tetap haram, dosa tetap dosa. Dosa tanggung sendiri.

Islam mengharamkan kita melakukan hubungan seks dengan seseorang yang bukan isteri kita. Kalau nak lakukan juga, tanggunglah dosa. Orang-orang Pas sendiri yang kononnya pejuang islam tegar pun pergi menutuh merata-rata, apatah lelaki Y yang bukannya ahli Pas.

Perkara yang pelik sekiranya lelaki melakukan hubungan seks dengan lelaki. Itu sukar untuk diterima.

Mengikut seorang wartawan malaysiakini yang telah melihat video tersebut, dan saya jumpa beliau petang semalam selepas sidang media Anwar di Tropicana mengatakan video tersebut amat jelas dan gambar lelaki Y didalamnya juga jelas menunjukkan gambar Anwar. Katanya beliau yakin video tersebut bukannya palsu seperti yang dikatakan oleh beberapa kerat penjilat tegar Anwar.

Katanya lagi, perut lelaki dalam video tersebut tidaklah buncit seperti yang dikatakan oleh Anwar. Dia berkata lebih kurang dengan perut Anwar juga jika Anwar membuka bajunya.

Ramai orang kata perkara ini dirancang oleh orang di sekeliling Anwar sendiri. Orang yang meletak kamera tersebut seolah-olah tahu bilik mana yang akan digunakan oleh Anwar untuk melakukan seks. Bukan satu kamera yang diletaknya, tetapi difahamkan empat kamera diletak dari sudut yang berbeza.

Begitu juga dengan Datuk T. Beliau diminta untuk mencari jam tangan Anwar yang tertinggal dalam bilik tersebut setelah Anwar selesai mengeram. Ini menunjukkan Datuk T seseorang yang rapat dengan Anwar kerana dia diminta masuk ke bilik Anwar mengeram untuk mencari jam tangan Anwar. Maknanya Datuk T adalah orang kepercayaan Anwar. Kenapa Anwar tak suruh Shamsul Iskandar sahaja pergi mencari jam tangannya ?

Saya bersetuju dengan apa yang dikatakan oleh blogger MIK di sini.

Satu lagi perkara yang pelik ialah apabila Anwar mengatakan lelaki dalam Video Jingga tersebut berperut buncit. Bagaimana dia tahu sedangkan dia sendiri tak lihat lagi ?

Tambah memelikkan lagi apabila tidak sampai setengah jam selepas berita mengenai video tersebut tersebar, Nik Nazmi terus mengatakan ianya video palsu.

Lebih pelik lagi, Anwar simpan (save) kandungan-kandungan twitternya pada masa kejadian dan itu dijadikan bukti dia tidak mengeram pada masa kejadian dan berada di rumah. Macam dia tahu-tahu yang tarikh dan jam pada waktu itu bakal menggegarkan dunia politik negara.

Apabila melihat kepada tiga perkara pelik diatas saya bersetuju dengan teori GAP seperti yang ditulisnya di sini.

Apa pula teori atau pandangan rakan-rakan pembaca semua ?

-RBF

Anwar buat laporan polis

Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini membuat satu laporan polis berhubung pendedahan rakaman video aksi seks seorang lelaki yang didakwa mengaitkan dirinya di sebuah hotel, semalam. Anwar yang ditemani Peguam, N. Surendran, Latheefa Koya serta kira-kira 30 penyokongnya membuat laporan itu di Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi, pukul 11 pagi.


Nota: jika polis dapati sememangnya Anwar apakah Anwar dan penyokongnya boleh menerimanya.

Siapa Dato T yg menganjur tayangan Vedio lucah Anwar ? sila baca

Individu yang hanya dikenali sebagai Datuk T dan menganjurkan tayangan video seks kepada media hari ini, menuntut pemimpin utama pembangkang dan isterinya berundur dari politik.

Rakaman video itu memaparkan pemimpin berkenaan mengadakan hubungan seks dengan seorang wanita muda yang tidak dikenali di sebuah bilik hotel di Kuala Lumpur.

NONEMenurut Datuk T, salinan rakaman itu akan dihantar kepada ahli politik tersebut dan isterinya seminggu dari hari ini, “bagi menentukan sama ada individu itu adalah ...(nama dirahsiakan)”.

“Jika ia benar.... (pasangan itu) mesti berundur dari politik,” katanya dalam kenyataan yang ditandatangani sebagai 'The Insider' yang kemudiannya diedarkan kepada wartawan setelah mereka menyaksikan rakaman itu.

“Jika (pasangan itu) tidak berundur dalam tempoh tujuh hari selepas menerima salinan rakaman [sic], saya akan minta beberapa pertubuhan bukan kerajaan NGO bagi menubuhkan panel penyiasat dan mendapatkan perkhidmatan pakar foensik bagi mengkaji ketulenan rakaman itu.

“Seluruh dunia akan tahu dan terpulang kepada mereka untuk mentukannya.”

Usaha Malaysiakini menghubungi dan menghantar SMS kepada pasangan itu dan juga peguam mereka tidak berbalas.

Menjelaskan bagaimana beliau memperolehi pita itu, Datuk T berkata beliau diminta ahli politik berkenaan pada 21 Februari lalu ke sebuah hotel di Kuala Lumpur bagi mengambil jam Omega miliknya yang tertinggal di sebuah bilik.

Datuk T mendakwa hotel itu menawakan perkhidmatan seks dan kemudahan spa.

“Oleh kerana tidak menjumpai jam tangan pada meja, saya mencari di sekeliling dan terkejut melihat terdapat wajar di belakang meja solek.

“Apabila meninjau secara dekat, saya terjumpa empat kamera CCTV yang tersorok. Saya cuba membuka laci meja solek dan mendapati satu daripada dikunci. Saya membukanya dengan satu alat tajam dan terjumpa alat perakam CCTV.

“Saya mencabut wayar dan mengambil perakam itu keluar hotel. Perakam itu mempunyai rakaman [sic] (ahli politi itu) mengadakan hubungan seks. Tiada sesiapa yang mempunyai rakaman ini dan saya tidak akan menyerahkan salinan kepada mana-mana pihak kerana bimbang ia akan disalin dan diedarkan,” kata Datuk T ~ sumber Malaysiakini .

Nota : tahu ke  siapa Datuk T . kami pun tak tahu , kalau tahu Email lah kat kami.

Monday, 21 March 2011

MR YAM BILA NAK BAGI DNA??

Karpal Singh sebenarnya tahu jika Anwar memberikan DNA beliau maka sah lah Mr Y (Mr YAM) adalah pelanggannya Anwar Ibrahim. Shamsidar dan Azmin juga tahu jika Anwar berikan DNA maka akan terdedahlah satu lagi skandal di mana Shamsidar dan Azmin ada juga anak yang DNA nya sama dengan DNA Mr Y. Itulah sebab Azmin dan Shamsidar mendesak Anwar agar tidak memberikan DNA.
Wan Azizah juga tahu, Nurul Izzah juga tahu, menantu Anwar juga Tahu tapi mereka buat buat tidak tahu,
KARPAL SINGH TAK PADAN DENGAN OKU, UGUT ZAID IBRAHIM YANG MAHU ANWAR SERAHLAN DNA. KENAPA SUSAH SANGAT NAK SERAHKAN DNA.

Khusus untuk penduduk Sarawak - Tontonilah sebelum terlambat.

Kepada semua penduduk Negeri Sarawak bumi bertuah, janganlah termakan janji janji manis Anwar Ibrahim dan mana mana calon calon Pakatan pembangkang. Lihat lah ini apa yang terjadi di Kg Buah Pala Penang. Penduduk ditipu bulat bulat oleh Pembangkang.

Sunday, 20 March 2011

SIAPA GADIS MISTRI INI ?????? KENAPA ANWAR NAIK ANGIN SATU BADAN



Kenapa Anwar naik angin satu badan bila gabar gadis ini sudah mula menghiasi laman laman blog dan website. Apa kaitan gadis ini dengan Anwar dan apakah gadis ini antara 4 nama yang ditulis oleh Tun M antara yang Anwar goda untuk melakukan sex?? Tunggu saja menjelang PR Sarawak , pasti banyak cerita panas akan terbongkar. Kenapa Anwar naik angin satu badan tenguk gambar gadis ini yang menghiasi blog dan laman web.

Kau memang perempuan sundal, kau memang perempuan jalang............

Kau memang perempuan sundal , kau memang perempuan jalang - Ummi Hafilda terus menyerang Shamsidar kakak iparnya. Tontoni Vedio Clip ini.

Anwar tak perlu serah DNA dulu , dia berani cakap dia nak serah pun cukup


SERIAN 19 Mac - Datuk Seri Najib Tun Razak menegaskan beliau bukannya seperti Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang gentar untuk menyerahkan sampel asid deoksiribonukleik (DNA) walaupun ia bertujuan menegakkan kebenaran.

Menurut Perdana Menteri, tiada apa yang perlu ditakutkan untuk menyerahkan sampel tersebut jika seseorang itu berada di pihak yang benar.

"Kalau nak DNA saya, saya boleh bagi DNA, tiada masalah... (Timbalan Perdana Menteri) Tan Sri Muhyiddin pun kata takut apa kalau tak salah.

"Kalau Parti Keadilan Rakyat (PKR) nak tegakkan keadilan, bagilah DNA (milik Anwar), selagi tak bagi DNA orang akan tertanya-tanya dalam kepala, orang Serian pun nak tahu siapa lelaki 'Y', semua orang nak tahu," katanya sewaktu berucap pada majlis perasmian Program Sejiwa Senada Bahagian Samarahan, di sini hari ini.

Di lobi Parlimen, Isnin lalu, Anwar berterusan mengelak daripada menyahut cabaran pelbagai pihak supaya beliau menyerahkan sampel DNA bagi merungkai siapa identiti lelaki 'Y' yang meliwat Mohd. Saiful Bukhari Azlan.

Malah, Anwar kelihatan cuba menjawab di luar konteks dengan mempersoal kenapa tidak didesak Perdana Menteri dan menteri Kabinetnya, Datuk Seri Dr. Rais Yatim menyerahkan DNA terlebih dahulu dalam isu pembunuhan model Mongolia, Altantuya Shariibu dan dakwaan merogol pembantu rumah yang kemudian diketahui tidak berasas.

Dalam pada itu, Perdana Menteri mengingatkan rakyat negeri ini supaya menilai 'kehebatan' PKR yang diterajui Anwar berikutan tindakan keluar parti oleh para pengasasnya.

Beliau memberikan contoh Timbalan Presiden PKR, Dr. Chandra Muzaffar yang keluar parti dan membuat kenyataan bahawa akan berlaku mala petaka yang dahsyat jika Anwar menjadi Perdana Menteri.

Katanya, begitu juga dengan Setiausaha Agung PKR, Datuk Salehuddin Hashim yang menjadi arkitek kemenangan parti itu di Selangor yang turut angkat kaki.

Tidak terkecuali katanya, Ahli Parlimen Padang Serai, N. Gobalakrishnan yang satu ketika dahulu jika berucap di Dewan Rakyat sentiasa memuja Anwar umpama 'dewa yang turun dari langit'.
"Kini Gobalakrishnan kata orang ini (Anwar) hanya gunakan kita apabila diperlukan.
"Peguam Anwar, Zulkifli Noordin pun sudah tinggalkan dia malah, menulis pula dalam blog bahawa Anwar mesti serahkan DNA ," katanya.

Nota: Kalau Anwar beraniu cakap depan khalyak ramai dia berani serah DNA pun cukupalah. Ada berani ka????? tak sangka Anwar ini pengecut.

Saturday, 19 March 2011

PAS - JUDI- ARAK - DAP DAN TARBIYAH - KARPAL TENTANG PAS HABIS HABISAN SEMALAM

 Pas sememangnya tidak pernah  konsisten dalam apa juga tindakan yang diambil. Baru baru ini mereka menutup kedai judi wal hal sudah berkurun kedai itu wujud  di Kelantan walaupun mereka melalak haramkan  judi kedai itu juga sudah lama  beroperasi.

Temtu kita masih ingat masa Pas laungkan judi itu haram ketika isu judi bola panas diperkatakan oleh Pas tetapi pada masa yang sama kedai jual judi yang bafru diharamkan  sedang beroperasi di Kelantan. Fikirkanlah.......

Selalunya jika Pas buat benda benda haram sebegini mereka akan kata , hormati hak bangsa asing, kenapa hari ini mereka tak hormati hak bangsa asing lagi. Yang  dibenarkan berjudi itu adalah bangsa asing.

Jika hak bangsa asing tidak dihormati lagi kenapa tak ditutp saja kedai arak yang melampuh di Kota Bahru. Kenapa tak ditutup premis premis yang menjual arak di Selangor , Pulau Pinang dan Kedah. Inikan di bawah pentadbiran Pas.

Pas dengan bangganya mengatakan bahawa mereka telah mentarbiyahkan DAP dan Karpal singh seolah olah Karpal sudah boleh serah anunya untuk disunatkan bersama sama Lim Kit Siang dan juga Lim Guan Eng. Kita lihat apa yang akan berlaku kelak. Inilah kata kata Karpal yang  telah pun di tarbiyahkan oleh Nik Aziz. Siala baca apa kata Karpal di Seremban mengenai kedai judi.

Pengerusi DAP kebangsaan Karpal Singh memberi PAS amaran bahawa pihaknya akan menentang rakan komponen Pakatan Rakyat (PR) itu jika terus berkeras dengan larangan jualan loteri di Kelantan.


Dilihat sebagai kata dua kepada PAS, Karpal meminta parti Islam itu supaya “tidak bermain dengan undang-undang”, sebaliknya mahu ia menghormati hak bukan Islam di negeri tersebut.

“Apa jua tindakan yang bertentangan dengan undang-undang, kami akan bertindak bertentangan dengan (pendirian) PAS,” kata beliau pada majlis makan malam sambutan 45 tahun DAP di sini malam tadi.

Kerajaan PAS Kelantan berhadapan dengan kritikan parti-parti yang mewakili kaum Cina dari kedua-dua Pakatan Rakyat dan Barisan Nasional (BN) ekoran larangan menjual loteri.

Para pemerhati melihat larangan itu sebagai usaha PAS mengembalikan undi Melayu, yang kini kelihatan sudah kembali kepada BN dalam beberapa pilihan raya kecil sejak awal tahun lalu.

oleh Puteri Saadong

GAPET - SINGKATAN GABUNGAN PELIWAT TEGAR NAK BUAT DEMONSTRASI 21 MARCH.

GT-PUTERI TAK MAHU CAKAP BANYAK HANYA MAHU BERI AMARAN SIAPA YANG HADIR PADA  PERHIPUNAN  GAPET ( GABUNGAN PELIWAT TEGAR ) PADA 21 HARI BULAN INI SEMEMANGNYA PELIWAT TEGAR.

Entah bila pula ada yang memandai mahu membela  peliwat dan mahu membuat demonstrasi  mohon Anwar jangan serahkan DNA. Apa jenis manusia ini , kenapa manusia ini makin hari makin bodoh. Tak kan tak tahu kenapa Anwar tidak mahu serahkan DNA sebab kalau dia serahkan DNA pasti akan terbongkar lah siapa Mr R. Siapa yang mahu ambil upah sodok batang kayu tuh kat jubur  saiful dan tinggalkan bahan yang boleh dibuat DNA.kalau tak Anwar Ibrahim. kalau Anwar tak buat, serahkan lah DNA.

GAPET ini ialah tingkatan dari Gerakan Anti Pendakwaan Terpilih kononnya. Terpilih untuk selamatkan peliwat.haram jadah betul. Kenapa bodoh sangat , peliwat pun nak dipilih.. GAPET nak bela orang yang keji.

Ahli Majlis Pimpinan Pusat KEADILAN, Fariz Musa. Ini semua mahu jcari kacau , konon mahu kumpulkan sokongan rakyat seluruh Malaysia, Ini nak hina mahkamah dan nak cari pasal. .Kononnya  perhimpunan itu diadakan sebagai isyarat jelas dari rakyat bahawa Anwar mendapat sokongan padu segenap rakyat dalam menghadapi fitnah liwat ke dua tersebut. 

Agak-agaknya.., ada lagi ke rakyat Malaysia yang sanggup nak berdemo semata-mata menyokong seorang peliwat macam Anwar ni?

Lagi satu, Fariz Musa ni kata perhimpunan yang bakal diadakan adalah untuk bagi sokongan supaya Anwar tak serahkan DNA dia kepada pihak mahkamah. Dan perhimpunan tu juga nanti akan membuktikan rakyat menolak ke tidakadilan mahkamah yang dikuasai oleh kerajaan.

Kita tunggu dan lihat berapa kerat orang yang datang buat  demo itu , kalau setakat 20 atau 30 orang , senang cerita bawah seratus kita sumbat saja dalam lokap. Fariz ini patut ditahan  dibawah ISA.

Friday, 18 March 2011

Karpal nak tarik diri

Bai ..apa ni lu tak boleh buat apa apa ke ??? kantoi gua kali ini bai. kalau gua bagi DNA memang lah Gua Mr Y. Lu kan tahu lu kan  dah test memang Mr Y tuh Gua. Do something bai ... 
Setelah kematian adik bongsunya apakah karpal singh aka menarik diri dari menjada penguambela Anwar Ibrahim. katanya Karpal sudah jem dan tak tahu nak buat apa lagi. Memang DNA Anwar . tak percaya baca sini.

Kejohanan Futsal Wanita Terbuka 1 Malaysia Piala Perdana 2011, Tawar Hadiah Menarik

Ketua Puteri dan Naib Ketua Puteri UMNO Malaysia bersama  tengku Adnan SU Agung UMNO di majlis Pelancaran Sukan Futsal Wanita semalam.
KUALA LUMPUR, 17 Mac – Pergerakan Puteri UMNO Malaysia, di bawah penyelarasan Biro Sukan dan Kecergasan, akan menganjurkan kejohanan Futsal Wanita Terbuka 1 Malaysia Piala Perdana 2011.

Pengerusi biro tersebut, Isfarina Mohd Bali berkata, kejohanan ini merupakan satu medium untuk menyatupadukan semua rakyat tanpa mengira bangsa, agama dan fahaman politik.

Ianya juga dilihat sebagai satu inisiatif untuk mendampingi golongan wanita muda hingga ke peringat akar umbi.

“Objektif kejohanan ini adalah menerapkan budaya hidup sihat sekaligus menambah bilangan pengundi di kalangan wanita. Saya berharap, kejohanan ini akan mendapat sambutan yang baik dan boleh dijadikan sebagai acara tahunan,” katanya.

Kejohanan yang bakal berlangsung pada 30 April, 1 dan 2 Mei akan datang ini akan diadakan di Kompleks Futsal Putrajaya, Presint 18, Putrajaya.

Ianya terbuka kepada seluruh wanita warganegara Malaysia berusia 15 hingga 35 tahun.

Setiap pasukan boleh diwakili seramai 10 orang termasuk jurulatih dan pengurus.

Juara pertandingan bakal memenangi wang tunai RM8,000 berserta piala dan medal. Naib juara, wang tunai RM5,000 berserta medal. Tempat ketiga, wang tunai RM3,000 berserta medal.

Tempat keempat, wang tunai RM1,000 berserta medal. Tempat kelima hingga kelapan akan menerima saguhati wang tunai berjumlah RM500 dan tempat kesembilan hingga ke16, wang tunai RM300. – MediaUMNO

Borang dan syarat-syarat penyertaan boleh diperolehi melalui blog futsalputeri.blogspot.com atau menghubungi urusetia kejohanan di talian 03-4041 3900.

Gempar - Empat Ketua Puteri UMNO Negeri akan digugurkan !!

Empat negeri akan mendapat Ketua Puteri UMNO baru dalam masa yang terdekat ini. Ini adalah kerana penyelarasan dan untuk melicinkan lagi jentera pentadbiran Puteri UMNO. Puteri UMNO tidak mempunyai pilhan lain melainkan menukar keempat Ketua Puteri UMNO berkenaan.

Menurut sumber yang boleh dipercayai, Perdana Menteri telah dimaklumkan akan  pertukaran  yang akan dibuat oleh Ketua Puteri UMNO Malaysia , Dato' Rosnah  Rashid Shirlin dan Perdana Menteri menyerahkan kepada  Ketua Puteri UMNO untuk melakukan apa yang sebaiknya untuk memastikan  Puteri UMNO  bergerak cergas mengikut  tuntutan keadaan politik semasa. Ketua Puteri UMNO Malaysia akan mengumumkan penukaran Ketua Puteri berkenaan dalam waktu yang terdekat.

Thursday, 17 March 2011

KAK WAN MINTA CERAI ?

Saiful bertaubat dan berani ke Mekah. Suruh lah Anwar ke Mekah
Peluang sudah terbuka luas untuk Anwar sekarang. Tetapi hairan bin ajaib teman nengok Anwar seolah-olah tidak berminat dengan haq dan kebenaran! Atau apakah semuanya demi politiking yang melampau sahaja?

Hairan  Jumud PAS dan penyokong totok PKR masih tidak mahu percaya lagi. inilah peluang yang  terbuka untuk  mereka jika mahu melihat Anwar jadi Perdana Menteri jika mereka yakin Anwar tidak melakukannya. Anwar tidak berminat untuk memberikan DNA beliau  kerana tahu  Air mani yang  di jumpa dalam Dubur  Saiful berusia 2 hari itu adalah  Air Mani Mr Y.  Anwar  perlu ambil peluang ini untuk membersihkan namanya dan keluarga.Wan Azizah juga terlibat  secara tidak langsung jika Anwar enggan memberikan DNA beliau

Wan Azizah,ini maruah keluarga. seluruh keluarga dimalukan dan termalu jika Anwar  enggan memberikan kerjasama kerana hanya iniloah peluang selama ini untuk Anwar dan Keluarga perlu ambil, Menafikan air mani dalam dubur  Saiful bukan airmana Anwar. ianya kepunyaan Mr Y dan Mr Y  buka lah Anwar. Tiada alasan yang paling baik selain dari mengambil kesempatan ini.

Kalau Anwar enggan juga, Kak Wan seorang yang berpendidikan , seorang Doktor patut faham lah, Tak patutkah  Kak Wan mohon cerai saja untuk menjaga nama baik keluarga?

Hei Jumud Pas , Hei PKR Totok , tak nampak lagi macam mana  Anwar cuba lari dengan mengalihkan isu dengan meminta DNA Najib dan Rais Yatim. tidak ada kena mengena pun isu ini. Kalau ambil DNA  Rais Yatim dan DS Najib , apa yang mahu di bandingkan ? Langsung tidak logik dan tidak masuk akal. Anwar jangan nak putar belit lagi. Ini buka  isu  Barisan Nasional . Ini isu Saiful.Saiful yang telah  ke tanah suci untuk bertaubat. Saiful tidak takut ke tanah suci . Berani kerana benar.

Sebahagian  sumber  Zulkefli Nordin

1.Kalau Anwar benar-benar yakin dia tidak "mengunyitkan" Saiful, tidakkah ini peluang terbaik untuk Anwar bukan sahaja untuk membersihkan namanya, malah untuk menumbangkan Kerajaan Barisan Nasional!

2.Kalau ujian darah itu mendapati DNA Anwar tidak sama dengan DNA Lelaki-Y tersebut, maka bukan sahaja beliau mungkin dibebaskan daripada pertuduhan, silap-silap Kerajaan Barisan Nasional boleh tumbang. Kerana rakyat akan terus hilang kepercayaan!!!

3.Jika ujian darah itu mendapati DNA Anwar menyamai DNA Lelaki-Y tersebut, ada kemungkinan Anwar akan bercuti panjang di Sg. Buloh Resort, mungkin lebih daripada 9 tahun. Kerana ketepatan ujian DNA adalah 99.95% benar dan betul.

4.Pokok ceritanya, bagi Mahkamah untuk mengetahui identiti tuanpunya airmani didalam dubur Saiful itu yang dilabel sebagai Lelaki-Y, maka Mahkamah perlu mendapatkan DNA perbandingan. Kita boleh uji airmani seluruh lelaki yang ada di Malaysia ini untuk DNA perbandingan tersebut, tetapi kita mulakan dengan Anwar dahulu. Sebabnya mudah, Saiful mengadu Anwar yang "mengunyitkan" beliau. Maka sebab itulah pemberian sampel darah untuk ujian DNA oleh Anwar sangat penting.
Oleh:Puteri Saadong

Wednesday, 16 March 2011

Kak Wan takut juga ke ? - Segalanya di tangan Wan Azizah

Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail digesa supaya menasihati suaminya, Datuk Seri Anwar Ibrahim agar menyerahkan DNA berhubung kes liwat agar kemelut yang menjejaskan maruah keluarga dan parti pimpinannya berakhir.

Bekas Ketua Pemuda PKR Terengganu, Fakhrul Azman Abu Bakar berkata, beliau yakin itulah cara terbaik untuk membersihkan nama baik Anwar sekiranya Penasihat PKR itu benar-benar tidak bersalah dan segala dakwaan tersebut hanya merupakan fitnah.

"Malah Wan Azizah juga adalah Presiden yang mempunyai hak untuk menggesa Anwar yang juga Penasihat PKR itu berbuat demikian jika beliau juga benar-benar yakin Anwar tidak melakukan perbuatan terkutuk itu," katanya di sini hari ini.

Fakhrul Azman berkata, beliau bersimpati dengan Wan Azizah yang terpaksa berhempas pulas mempertahankan suaminya itu tanpa asas yang kukuh.

Pihak pendakwa bagi kes liwat yang sedang dihadapi oleh Anwar baru-baru ini memohon perintah Mahkamah Tinggi supaya mengarahkan Anwar menyerahkan spesimen daripada tubuhnya bagi mendapatkan profil DNA untuk tujuan perbandingan.

Peguam Cara Negara II, Datuk Mohamed Yusof Zainal Abiden sebelum ini berkata, permohonan itu dibuat mengikut Seksyen 73 dan Seksyen 165 Akta Keterangan bagi menentukan sama ada profil DNA yang ditemui dalam dubur Mohd. Saiful Bukhari Azlan adalah milik Anwar atau pun bukan.
Permohonan pendakwaan itu adalah yang pertama seumpamanya pernah dikemukakan di mahkamah negara ini. 

Sejak beberapa hari lalu, pelbagai pihak di beberapa negeri mengadakan himpunan secara aman mendesak Anwar yang juga Ketua Pembangkang menyerahkan DNA beliau.
Kata Fakhrul Azman, jika Anwar tidak bersalah, keputusan DNA itu nanti pastinya akan lebih menarik keyakinan rakyat untuk menyokong beliau dan seterusnya mampu memenuhi cita-cita politik Ketua Pembangkang itu.

Bukti Pembohongan Saifuddin Nasution - Gobala nak saman 12 juta jika tidak minta maaf !!

wajah penipu...
Saifuddin Nasution membuat pendedahan kononnya MP Keadilan dibeli oleh UMNO  dengan harga 1.4 juta berdasarkan wang yang dimilki oleh ahli MP Keadilan itu  untuk membeli  tanah. Bukti adalah apabila MP berkenaan mampu melunaskan bayaran tanah itu dengan membuat dua bayaran.

 Kedua dua bayaran dibayar menggunakan cash cek sebuah bank di Ipoh. Beliau juga berkata ada surat perjanjian  yang menyatakan bahawa MP ini perlu membayar baki wang berkenaan dalam tempuh yang ditentukan.Saifuddin mendedahkan di sebuah web TV.

Di manakah MP ini mendapatkan wang ini? tanya Saifuddin. sepatutnya Saifuddin tanya lah MP ini atau tanyalah Anwar Ibrahim. Apa bukti  Saifuddin mengatakan wang ini UMNO yang bayar.? Saifuddin jangan jadi bodoh dan jangan  ingat orang lain juga bodoh macam dia. Kenapa Saifuddin tak cerita pasal siapa yang punya  cek. tak kan Saifuddin tak tahu cek tentu bertuan. tentu ada pembayarnya. Kenapa Saifuddin tak dedahkan siapa pemilik cek berkenaan
.
Lihat lah betapa liciknya cara Saifuddin mahu menipu rakyat. Dia tidak langsung menyebut pasal siapakah pembayar cek berkenaan.Namun Saifuddin ada berkata alamat syarikat  berkenaan di bawah  nama  individu  iaitu nama MP itu sendiri. Mungkin Saifuddin rujuk kepada surat perjanjian berkenaan bukan cek berkenaan.

Jelas di sini Saifuddin cuba mengelirukan rakyat. jika UMNO yang bayar sudah tentu Saifuddin sudah dapat bukti yang lengkap kerana salinan cek ada dengan Saifuddin dan ianya memudahkan kerja Saifuddin. Bawalah lampiran dan laporkan kepada polis .Apa gunanya jikalau setakat menyeru SPRM menyiasat . Ianya tidak laku. Pergilah buat laporan. Kenapa  Saifuddin tidak membuat laporan.

MP berkenaan Gobalakrisnan bercakap kepada pemberita bahawa beliau memberi tempoh tujuh hari mulai hari ini kepada Saifuddin untuk meminta maaf dan jika Setiausaha Agung PKR itu gagal berbuat demikian beliau akan menyamannya RM12 juta lihat sini

Oleh: Puteri Rangbulan